Hoi

boom

Nieuw lid
29 jun 2019
8
0
Hey iedereen,

Wel zo netjes om me even voor te stellen.
Ben geboren in 1990, hield van kinds af aan al van creatief bezig zijn. Zo tekende ik altijd en was ik veel met film bezig.
Hier heb ik uiteindelijk ook mijn werk van gemaakt. Maar ik werk voornamelijk digitaal.

Aangezien ik het soms zat ben achter een scherm altijd te zitten, kwam ik een nieuwe hobby tegen; whittling / kleine poppetjes snijden uit hout. Heb verder totaal geen ervaring ook maar in de buurt van houtbewerking, maar mede dankzij dit forum hoop ik enkele tips op te doen.
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn proces!

Groetjes, Boom.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
925
Leeuwarden
Welkom op het forum! Gelukkig zijn er de laatste tijd meer aanmeldingen van houtsnijders! We hopen dat dit helpt voor een actieve deelname met veel bijdragen, vragen en discussie.

Fons
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Welkom!

Kleine poppetjes uit hout. Zo ben ik ook ooit begonnen en eigenlijk vind ik dat nog steeds het leukst om te doen. Heb je ook foto's van je werk?

groet,
Meron
 

boom

Nieuw lid
29 jun 2019
8
0
Hey Meron,

Nog geen foto's, maar dat komt omdat ik ook nog niets heb ;) Ik heb net mijn gereedschap en hout binnen, en had nog enkele tips nodig, vandaar dat ik me ook aangemeld heb op dit forum.
Zodra ik wat toonbaars kan laten zien zal ik het zeker hier uploaden!
 

boom

Nieuw lid
29 jun 2019
8
0
Boom, als je vertelt waar je woont is er wellicht een collega houtsnijder in de buurt om je licht op te steken.

Grtz Hans

Hoi Hans, dat waardeer ik maar ik blijf liever anoniem. :) Ik zoek het graag uit met o.a tips via dit forum, hoop dat je dat begrijpt!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.