Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Hoi

Hoi

Hey iedereen,

Wel zo netjes om me even voor te stellen.
    Ben geboren in 1990, hield van kinds af aan al van creatief bezig zijn. Zo tekende ik altijd en was ik veel met film bezig.
    Hier heb ik uiteindelijk ook mijn werk van gemaakt. Maar ik werk voornamelijk digitaal.

Aangezien ik het soms zat ben achter een scherm altijd te zitten, kwam ik een nieuwe hobby tegen; whittling / kleine poppetjes snijden uit hout. Heb verder totaal geen ervaring ook maar in de buurt van houtbewerking, maar mede dankzij dit forum hoop ik enkele tips op te doen.
    Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn proces!

Groetjes, Boom.

Welkom op het forum! Gelukkig zijn er de laatste tijd meer aanmeldingen van houtsnijders! We hopen dat dit helpt voor een actieve deelname met veel bijdragen, vragen en discussie.

Fons

Welkom! Boom

Welkom! Een collega houtsnijder is nooit ver weg.. waar woon jij?

Welkom!

Kleine poppetjes uit hout. Zo ben ik ook ooit begonnen en eigenlijk vind ik dat nog steeds het leukst om te doen. Heb je ook foto's van je werk?

groet,
    Meron

Hey Meron,

Nog geen foto's, maar dat komt omdat ik ook nog niets heb Ik heb net mijn gereedschap en hout binnen, en had nog enkele tips nodig, vandaar dat ik me ook aangemeld heb op dit forum.
    Zodra ik wat toonbaars kan laten zien zal ik het zeker hier uploaden!

Welkom op het forum Boom!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Waar woon jij?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wijk0983 Bekijk Berichten
    Welkom! Een collega houtsnijder is nooit ver weg.. waar woon jij?
    Boom, als je vertelt waar je woont is er wellicht een collega houtsnijder in de buurt om je licht op te steken.

Grtz Hans

Forum Rechten