Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011

Kweekbakken maken en het gebruik van de Gripper

Kweekbak-01.jpg
    Ik heb voor mijn schoonzoon een aantal kweekbakken gemaakt en voor het eerst mijn Gripper kloon gebruikt met het zagen van smalle stukjes hout en voor het afronden van smalle stukken op de freestafel.

Gripper-01.jpg
    Ik vind het een heerlijk apparaat om smalle stukjes hout te zagen en voor afronden op de freestafel.
    Daar kan toch echt in mijn opinie geen duwhoutje tegenop en het werkt veilig zolang je wel op de zaaghoogte van je zaag let natuurlijk.

Mvg,.
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Waar heb je die gripper kloon vandaan ? want ik wil nog heel veel kleine latjes voor de dames maken zodat ze die kunnen stapelen.

Hoi GH1, als ik op de link klik kom ik bij een pocket hole jig uit en die heb ik onlangs al binnen gekregen. Ik denk dat ik gewoon duwstokjes ga maken zoals Pel ze ook gemaakt heeft.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hstraat Bekijk Berichten
    Hoi GH1, als ik op de link klik kom ik bij een pocket hole jig uit en die heb ik onlangs al binnen gekregen. Ik denk dat ik gewoon duwstokjes ga maken zoals Pel ze ook gemaakt heeft.
    HAd ik ook al last van, ik ga toch even ali afstruinen naar de Gripper, ziet er handig uit, ben toch wel een beetje zuinig op mijn vingertjes....

https://www.woodworking.nl/showthrea...l=1#post297850

In post 26 staat nog een werkende link, en anders even zoeken tussen alle China knockoffs :-).
    En in post 33 een vergelijking met het origineel....

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GH1 Bekijk Berichten
    https://www.woodworking.nl/showthrea...l=1#post297850

In post 26 staat nog een werkende link, en anders even zoeken tussen alle China knockoffs :-).
    En in post 33 een vergelijking met het origineel....
    Thanks!

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2016
    die kweekbakken zien er mooi uit.
    En over die grr ripper kopie. In mijn geval ga ik die niet kopen. De enigste die in de eu zit met versturen (die van duitsland) wil niet naar België versturen.
    maar vind 70+ euro toch wel veel voor een duwblok

Hebben jullie ook die ervaring? Als het koud is, minder dan 10 Celsius zeg maar, dan verlies ik sneller de grip met de (groene) zool en moet ik het hebben van de haakjes achter de Gripper. Duwhoutje doet het altijd :<)

Forum Rechten