Organische vormgeving

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
De vitaminen van Kruidvat zitten in mooie stevige potjes van donkergekleurd transparant plastic. Ideaal voor een restje beits of olie. Ook heb ik meestal zo'n potje in de boormachinekist, gevuld met gangbare maten schroeven en pluggen. Gisteren had de vrouw weer een leeg potje op de werkbank gezet.
Org vormgeving 1w.jpg


Het zijn handige potjes maar ik vind ze mooier zonder etiket. Na eerdere pogingen met hete lucht en wasbenzine heb ik deze keer een andere manier gekozen om het etiket te verwijderen. Gewoon volgieten met kokend water en het etiket valt er spontaan af!
Org vormgeving 2w.jpg


Dat was niet het enige effect. Binnen enkele seconden voltrok zich een spectaculaire metamorfose.
Door de bolle bodem is het niet meer erg geschikt om olie in te doen, misschien nog wel voor pluggen.
Org vormgeving 3w.jpg


Ik vind het geen fraai gezicht op mijn werkbank en wil er tegen portokosten wel afstand van doen.
Interesse graag melden in een open forumbericht en niet in PB :p
Org vormgeving 4w.jpg
 

FredR

Actieve deelnemer
30 mei 2016
370
106
59
Sint Odilienberg
Als je nou het dekseltje tegen de onderkant van een schap/plank in de werkplaats schroeft maakt die bolle bodem niks uit en heeft je vrouw niet voor niks zoveel vitaminen tot zich genomen. :)

Fred (die geen behoefte heeft aan zo'n potje)
 

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.048
391
vul de pojes met water en doe er eventueel nog een kiezel of een paar rvs schroeven in zodat hij zinkt
en zet ze dan in een emmer water weg de etiketten liggen de volgende dag los in het water emmer zonder dat je er werk van hebt
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.