Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Organische vormgeving

De vitaminen van Kruidvat zitten in mooie stevige potjes van donkergekleurd transparant plastic. Ideaal voor een restje beits of olie. Ook heb ik meestal zo'n potje in de boormachinekist, gevuld met gangbare maten schroeven en pluggen. Gisteren had de vrouw weer een leeg potje op de werkbank gezet.
    Org vormgeving 1w.jpg

Het zijn handige potjes maar ik vind ze mooier zonder etiket. Na eerdere pogingen met hete lucht en wasbenzine heb ik deze keer een andere manier gekozen om het etiket te verwijderen. Gewoon volgieten met kokend water en het etiket valt er spontaan af!
    Org vormgeving 2w.jpg

Dat was niet het enige effect. Binnen enkele seconden voltrok zich een spectaculaire metamorfose.
    Door de bolle bodem is het niet meer erg geschikt om olie in te doen, misschien nog wel voor pluggen.
    Org vormgeving 3w.jpg

Ik vind het geen fraai gezicht op mijn werkbank en wil er tegen portokosten wel afstand van doen.
    Interesse graag melden in een open forumbericht en niet in PB
    Org vormgeving 4w.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2016
    Als je nou het dekseltje tegen de onderkant van een schap/plank in de werkplaats schroeft maakt die bolle bodem niks uit en heeft je vrouw niet voor niks zoveel vitaminen tot zich genomen.

Fred (die geen behoefte heeft aan zo'n potje)
    Fred

op elk potje past een dekseltje��
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Ben ik de enige die een hele grote zwarte dildo ziet?

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    A dirty mind, is a joy forever....
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superkees Bekijk Berichten
    Waar de mond van vol is loopt het hart van over. Ik zie meer gelijkenis met een b plug

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superkees Bekijk Berichten
    Angst vertekent de waarneming. Hij is maar 10 cm lang, zelfs wat korter dan het uitgangsmateriaal.

Zal ik hem maar opsturen dan?

vul de pojes met water en doe er eventueel nog een kiezel of een paar rvs schroeven in zodat hij zinkt
    en zet ze dan in een emmer water weg de etiketten liggen de volgende dag los in het water emmer zonder dat je er werk van hebt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Ik zie meer gelijkenis met een b plug
    Precies, dat dacht ik er ook in te zien, vandaar mijn opmerking "...
    niet meer erg geschikt om olie in te doen, misschien nog wel voor pluggen" .

Dat potje heeft zelf geen weerstand...

Forum Rechten