Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    Duidelijk
    Hoe heb je de latjes onderling verbonden
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2016
    Deze heb ik gewoon met 1 grote lus door die gaatjes met elkaar verbonden. Dus eerst de nylonkoord door alle bonvenste gaatjes en dan terug door de andere gaatjes en de 2 einden van je lus vast geknoopt.

Erg mooi idee! Ook ik moet zeggen dat het inspireert

De latjes zijn dus enkel met het touw aan elkaar verbonden. Ik neem aan dat de vorm dus ook gewoon plooibaar is en blijft. Is het dan ook zo dat als je het touw strakker aantrekt dat de vorm dan beter blijft zitten? Of hebben de latjes dan juist de neiging om allemaal omhoog te klappen?

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 't Wolt Bekijk Berichten
    Erg mooi idee! Ook ik moet zeggen dat het inspireert

De latjes zijn dus enkel met het touw aan elkaar verbonden. Ik neem aan dat de vorm dus ook gewoon plooibaar is en blijft. Is het dan ook zo dat als je het touw strakker aantrekt dat de vorm dan beter blijft zitten? Of hebben de latjes dan juist de neiging om allemaal omhoog te klappen?
    Zelf heb ik de touwtjes zo strak mogenlijk gedaan (wel met de hand) en ze schieten niet naar boven., bij mij toch niet.
    het blijft inderdaad plooibaar. dus je kan dit ook als onderlegger gebruiken.

Ik vind het een leuk idee.
    Test met een watermeloen hoe het houdt.

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederhout Bekijk Berichten
    Ik vind het een leuk idee.
    Test met een watermeloen hoe het houdt.
    Als ik nu eens een watermeloen had dan zou ik dat doen. Om nu gewoon voor de test een te gaan kopen is ook zonde, mijn 2 zoontjes vinden dit namelijk niet zo lekker.

Forum Rechten