Een blik in de werkplaats...

HenkG

Houdt van hout
24 aug 2013
71
28
Woerden
Nadat ik me heb voorgesteld wil ik ook wat laten zien van werkplaats en wat werkstukken...

wp02.jpg wp03.jpg

wp04.jpg wp05.jpg

Niet heel groot, maar wel heel fijn om in te werken. Stap voor stap aan het werk geweest om dit naar mijn zin te krijgen. Achter de afzuiger/metalen kast is nog een bergruimte waarin de vlak- en vandiktebank en de afkortzaag onder meer zijn geparkeerd. Die staan op wielen en kunnen zo de werkplaats in gereden worden...

En dan nog wat voorbeelden van wat ik er zoal maak...

_DSC8463.jpg 20170315_165215.jpg

20181011_132922.jpg IMG-20190423-WA0000.jpg

Dit zijn zomaar wat voorbeelden... En dan nog even een blik op één van de andere hobby's waar ook het nodige houtwerk aan zit:

20190610_101219.jpg

Hartelijke groet,

Henk
 

RedWoodWorking

Actieve deelnemer
5 okt 2017
158
29
Boxtel, NL
En ik maar zoeken in de foto's naar een blik! ;)

Ziet er erg netjes en goed georganiseerd uit. Is de houten open gereedschapkast met deurtjes geïnspireerd door Matt Cremona toevallig?
 

HenkG

Houdt van hout
24 aug 2013
71
28
Woerden
😃😃😃 Van díe blikken staan er wat onder de draaibank...En nee: Matt Cremona is nieuw voor mij. Leuk. Kan ik daar weer eens even naar kijken. Waar ik het idee vandaan heb weet ik niet meer, maar in ieder geval wel van een youtuber...
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Inderdaad leuk om even bij een ander in de werkplaats mee te kijken.
Ziet er netjes uit en heerlijk openslaande deuren naar de tuin?
Mvg, :).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.