En ik stel me ook maar eens voor...

HenkG

Houdt van hout
24 aug 2013
71
28
Woerden
Al zo’n jaar of zes lees ik zo nu en dan op het forum mee. Leuk en bijzonder gewenst zo’n forum. Op een eerder door mij gestelde vraag kreeg ik heel bruikbare antwoorden. Geweldig!

Maar ik bedacht me dat ik me nooit fatsoenlijk heb voorgesteld. Nu dan maar. Inmiddels gepensioneerd leraar tekenen en handvaardigheid. Al heel lang een meer dan gemiddelde klusser (al zeg ik het zelf :)) Ons eigen huis uit ongeveer 1850 volledig van onderste balklagen tot en met dak onder handen gehad. En als hobby (één van vele) houtbewerken in mijn niet al te ruime maar fijne werkplaats. Die is intussen voorzien van voldoende gereedschap om vrijwel alles zelf te kunnen maken. Dat varieert van bijvoorbeeld tafels, spiegels, verlichting en restauratie van tafels, kasten en stoelen. Eigenlijk net wat zich aandient. Heerlijk om te doen…

Hartelijke groet,

Henk
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.