Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Recent werk

Recent werk

Het is weer even geleden dat ik hier nog eens wat werkjes gedeeld heb, dus bij deze een update.
    Voor zij die niet zo lang kunnen wachten tussen updates, ik zit ook op instagram, youtube en heb een blog #schaamtelozeZelfpromotie .

Schaal van beuk met slaap

spalted_chestnut1.jpg

spalted_chestnut2.jpg

Een eerst probeersel om gesegmenteerde vogeltjes te maken.

front.jpg

IMG_20190618_212846_444.jpg

En ten slotte een aantal slimline pennen
    slimline_Xylia_gold.jpg

slimline_pau_amarelo_chrome.jpg

slimline_forestCherry_gunmetal.jpg

Ik heb nog een paar schalen waar ik de foto's niet direct van vind, da's voor de volgende keer dan

Mooie werkstukken, ik had ze elders idd ook gezien. groet, Hans

Mooie werkstukken! Zeker die vogeltjes zijn erg leuk.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Bedankt @wijk0983 en @Mathieu.
    Ik ben nog niet overtuigd van de snavels. Misschien dat ik volgende keer de snaveltjes snij zodat ze wat gekromd zijn. Off mss nog een 3de houtsoort... het vereist nog wat experimentatie denk ik.

Netjes en leuk gedaan.

Mooi gedaan! Het zwarte doek op de achtergrond werkt ook nee voor de foto's . Waar heb je die vandaan?

Dit is een opvouwbare fototent. Kost ongeveer 50eur en daar krijg je 2 lampen en een wit, blauw, rood en zwart axhtergrond doek bij.
    Handig om snel nette foto's te maken. En ik ben echt geen expert, de camera staat gewoon op auto
    https://www.bol.com/nl/p/opvouwbare-...4.ProductImage

Er zijn vast goedkopere versies zonder lampen ed. Je kan ook zelf een maken met een laken of zo....

Forum Rechten