Wel hout maar geen meubel

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
Naast mijn werk en hobby als houtbewerker ben ik vrij actief in de entertainment wereld. Vooral op het gebied van goochelaars hier maak ik vaak trucs en attributen voor.

De mensen die wel is een goochelaar hebben zien werken zal het misschien zijn op gevallen dat ze vaak hun kaart trucs op een matje doen (soort grote muismat). Z'n anderhalf jaar geleden dacht ik waarom loopt iedereen met een lelijke "muismat" en waarom niet met wat moois. Na veel onderzoek ben ik gaan ontwerpen en heb ik er zelf een gemaakt met dit resultaat.
Close-up mat eiken gesloten.jpgClose-upmat eiken open.jpg

Ondertussen heb ik ze in meerdere afwerkingen gemaakt en liggen ze in winkels in Nederland en Engeland.

De binnenkant van de lade is afgewerkt met plak velours en het bovenblad is een 6mm dik plankje met daar op 1cm dik schuim rubber gestoffeerd met velours de panne.
Alle bewerking doe ik zelf zowel om de kosten zo laag mogelijk te houden en om te zorgen dat ze echt 100% hand gemaakt zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.