Tv meubel massief eiken

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
Hallo allemaal,

Na een lange tijd niks gepost te hebben dacht ik ik ga weer is wat posten.

Deze kast heb ik al vrij lang geleden gemaakt voor een van mijn klanten. De kast is uitgevoerd in 19MM dik eiken vingerlas panelen en 40MM dik eiken vingerlas panelen. Alles is bevestigd met de Lamello Tenso's. Voor de afwerking heb ik gekozen voor Mono-coat Mist aangezien de kast dan de zelfde kleur heeft als de eettafel die in de zelfde ruimte staat. De fronten zijn allemaal wit gespoten.

IMG_3226.jpg

Ik zal de komende tijd meerdere projecten posten die ik de afgelopen maanden/jaren heb gemaakt. Zelf heb ik altijd veel inspiratie en tips gehaald uit de foto's van meubels hier dus ik dacht laat ik zelf ook is wat foto's plaatsen.
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
Dat is ook echt mijn favoriete combi eigen bureau en tv meubel zijn ook beide eiken met wit. Nu weer voor deze klant aan het werk dit keer word het een gardarobekast ook weer eiken met wit.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.