Even voorstellen

ijskegel

Nieuw lid
18 jun 2019
4
0
Hallo allemaal,

Naast mijn dagelijkse werk als software engineer vind ik het leuk om met hout bezig te zijn. Vaak zijn het kleine klusjes maar af en toe ook wat, voor mij, groter werk. Zo heb ik een aantal jaar geleden een grote kastenwand met geintegreerd bureau gemaakt voor op zolder en iets minder lang geleden een vlonder en loungeset voor onder een bestaande overkapping.

Ik kwam op dit forum terecht omdat ik op zoek ben naar een fatsoenlijke mobiele werkbank. Mijn huidige el cheapo workmate clone is eigenlijk te klein en bovendien echt aan vervanging toe. Al zoekend kwam ik op de MFTC uit, die lijkt te voldoen aan alle eisen die ik heb. Er komen dan wel normale lades in aangezien ik geen festtool of ander merk systainers/boxen heb. Binnenkort ga ik de tekeningen bestellen van benchworks.be en als ik dan de laatste klusjes in onze nieuwe keuken (niet zelf geplaatst overigens) af heb kan ik er aan beginnen.

Groeten,
Patrick
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.