Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    Kun je over een compressor geen kist met demping of zoiets bouwen?
    Of is dat weer te simpel gedacht van mij? (Dat ie dan misschien geen lucht kan aanzuigen of zoiets?)
    Maar voor mijn werkzaamheden huren wij wel eens speciale aggregaten in, en die leveren flink wat stroom, maar je hoort ze nauwelijks (in vergelijking tot 'gewone' aggregaten)

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tympy Bekijk Berichten
    Ah dat is het continue geluid wat ik uit de garage hoor komen, de meegeleverde 60dB
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Keeswest, veel compressoren staan in afgesloten en geisoleerde ruimtes. Je moet zorgen dat er lucht in kan. En dat de warmte weg kan of de ruimte moet groot genoeg zijn. Denk ook aan stof. Er zit wel een stoffilter op maar onze werkplaatsen zijn stoffig Dus met regelmaat controleren en hem niet in een stoffig hoekje zetten.

https://www.google.com/url?sa=t&sour...MUK5CaOAPU-4LS
    Jun air compressors heb ik erg goede ervaringen mee , betrouwbaar en stil ! Jammergenoeg niet goedkoop

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pine Bekijk Berichten
    https://www.google.com/url?sa=t&sour...MUK5CaOAPU-4LS
    Jun air compressors heb ik erg goede ervaringen mee , betrouwbaar en stil ! Jammergenoeg niet goedkoop

Bij mij ook jun air 1 voor airbrush met type 6 motor die maakt hetzelfde geluid als de koelkast, vaak op marktplaats te vinden en een wat grotere maar die is vergelijkbaar met hbm kwa geluid.

Forum Rechten