Gevraagd - handvat draaien voor beitel omgeving Den Haag / Rotterdam

tdw83

Actieve deelnemer
28 dec 2012
159
41
Den Hoorn, ZH
Goedemiddag allen,

Mijn schoonvader vroeg mij dit weekend zijn beitels te slijpen. Tussen de beitels zat ook een klein oud beiteltje waarvan het handvat volledig is vergaan:

IMG_20190617_215520.jpg

Voor deze beitel zou ik graag een mooi nieuw handvat draaien maar ik heb geen draaibank en gutsen en heb er ook geen ervaring mee. Zou er iemand van dit forum kunnen helpen met het draaien van een mooi nieuw handvat? Het lijkt mij het leukst om het onder begeleiding zelf te doen voor een fles wijn of een paar mooie biertjes, maar zou er ook gerust een kleine vergoeding voor over hebben als iemand hem op bestelling maakt.

Ik heb zelf nog wel hout om het handvat van te draaien.

Het liefst wil ik zoiets:

IMG_20190617_215558.jpg

Ik woon in de buurt van Delft maar kan gerust een stukje rijden. Mocht er iemnad ruimte en tijd hebben dan hoor ik het heel graag via PM.

Hartelijke groet,
Thomas de Wolf
 

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Ik woon zelf veel te ver, maar ik ben er zeker van dat iemand hier je kan helpen. Het is alvast een leuke deal en introductie in het houtdraaien, maar kijk uit dat wordt snel een verslaving ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.