Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14
    Maar we hebben wel plezier gehad én de Westmalle van het vat was héél lekker

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gids66 Bekijk Berichten
    Maar we hebben wel plezier gehad én de Westmalle van het vat was héél lekker
    het zal wel zijn!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrRuben Bekijk Berichten
    @Houtvos: klopt het was een ambacht markt, maar staat beter bekend als trappist feesten, wat al een idee geeft van de bezoekers die er waren. Ik heb toch een twintigtal kaartjes uitgedeeld, dus misschien komt daar wat uit.
    Het was zelfs met weinig of geen verkopen zeker een leuke ervaring en voor herhaling vatbaar. Wat praten met mensen, een demo geven en een trappist drinken tussendoor.

Ik zal je links eens bekijken. In Belgie is dat waarschijnlijk vistaprint en dergelijke.
    Ik sta zelf regelmatig op beurzen en heb erg goede ervaringen met het beursdrukwerk van Drukland.be!

Waarschijnlijk ga ik voor een bedrukt tafelkleed of -loper en een t-shirt. Er mag wel wat reclame zijn, maar het moet ook geen afgelikte marketing strategie worden of zo.

Voor de indeling van het kraampje dacht ik aan de zijkant een wand te zetten met een french cleat systeem (ken de nederlandse benaming niet). Daar kunnen dan verspreid enkele schapjes aan gehaakt worden om kommen en dergelijke te presenteren.
    Op de tafel zou ik dan wat documentatie leggen over de werken dat wat meer uitleg geeft over technieken, houtsoorten etc.
    Zo krijgt de bezoeker een idee van het werk dat er in gaat en waarom de prijzen niet die van een zweedse groothandel zijn

Forum Rechten