Terug na lang weg geweest

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
Hoi allemaal,

sommigen kennen mij misschien nog van een paar jaar geleden.
na ongeveer 2 jaar radiostilte dacht ik laat ik deze eens onderbreken.
Ondertussen is er nogal veel veranderd in mijn leven, waardoor ik ww uit het oog ben verloren.

iets meer dan 2 jaar geleden ben ik begonnen met mijn leven compleet om te gooien. Ik heb mijn relatie verbroken, de liefde van mijn leven ontmoet, ben verhuisd, heb een carriereswitch gemaakt naar de interieurbouw, ben de mbo opleiding (scheeps-) interieurbouw begonnen, en als klap op de vuurpeil word ik eind dit jaar vader!

heel veel veranderingen in 2 hele snelle jaren.

de opleiding ben ik anderhalf jaar geleden begonnen aan het ROC van Twente in Almelo op basis van 4 dagen werken en 1 dag school. In ben kwa inkomen gezakt in vergelijking met de ICT sector, maar heb geen minuut spijt gehad.

nu anderhalf jaar verder ben ik klaar met de eerste deel van de opleiding, niveau 2, en daar hoort een meesterwerkstuk bij. Hier een paar foto's van het eindresultaat.

IMG_20190506_112014.jpg
IMG_20190506_112028.jpg
IMG_20190506_112048.jpg
IMG_20190506_112116.jpg
IMG_20190506_112136.jpg
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.590
540
Steenbergen, Noord Brabant
Zo! Dan heb je inderdaad een bewogen periode achter de rug. Maar zo te horen is het wel allemaal ten goede gekeerd.
Heeeeel apart, je meesterstuk. Ik neem aan zo te zien dat het een wandkastje is, met twee delen die elk naar buiten schuiven om de kast te kunnen openen?
Met al die schuine hoeken ben je wel even aan het passen en meten geweest. Respect hoor. Het resultaat mag er wezen.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Heel stoer dat je deze stappen hebt genomen. Dan zat je niet lekker in je vel. Ik zelf werk ook in de ICT en merk dat het een stressvol leventje is. Gelukkig werk ik intern met een hele relaxte club mensen. Verdomd mooi resultaat!
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Je hebt je goed herpakt, en je hebt ballen dat je dit durft.

Veel veranderende zaken in een korte tijd.

Het ga je goed kerel, je hebt jezelf op nummer 1 gezet, zelf heb ik daar wel eens moeite mee, maar goed gedaan


Gr Danny
 

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
Dank jullie wel voor jullie positieve reacties!

het is een salontafel waarvan je het blad open kan schuiven. Het vak binnenin kan je tevens aan de kant schuiven, om zo bij het grote vak te kunnen. Het schuine gedeelte was idd erg passen en meten.
We hadden nog geen 5 assige cnc machine, dus ik heb allemaal lijntjes laten frezen en deze vervolgens vlak geschuurd.
 

OkkeF

Actieve deelnemer
11 mrt 2015
91
4
Hilversum
Wat een inspirerend verhaal lhoornweg! Ik herken je onvrede over werk in de ICT, de hele dag achter een bureau zitten kan heel benauwend zijn.

Ik vind je meesterstuk prachtig, daar mag je trots op zijn!
 

Houtvos

Actieve deelnemer
30 apr 2015
240
3
Maassluis
Geld is niet alles. Knappe stap! Succes ermee.

En prachtig meesterstuk. Vind die combinatie van strak en houtmotief erg leuk gevonden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.