Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Te koop: Metabo KGS 254 M afkortzaag met Evolution STANDEXT onderstel

Hallo allemaal,

voordat ik mijn geluk ga beproeven op marktplaats plaats ik dit eerst hier.

Ik heb het volgende in de aanbieding vanwege "neemt momenteel teveel plaats in beslag en ik wil upgraden naar...": Een in prima toestand verkerende Metabo KGS 254 M afkortzaag met naast het standaard meegeleverde zaagblad (24 tands voor het snelle grove werk) ook een goed bosch professional 80 tands zaagblad voor zeer mooie zaagsnedes. Dat alles op een stevig Evolution STANDEXT opklapbaar onderstel. Als hobbyist met twee kleine kinderen heeft de machine maar weinig draaiuren kunnen maken dus ik zou durven stellen dat hij in een nog 'zo goed al nieuw'-staat verkeerd.

Jullie willen foto's? dan krijgen jullie foto's :

De zaag op onderstel (spanwijdte +/- 3 meter):

th-13370416923-800x450.jpg

Andere hoek, wat ziet hij er nog netjes uit he?

th-13370416698-800x450.jpg

Je moet even je best doen om het te zien, maar dit is het Bosch zaagblad:

th-13370417246-800x450.jpg

Altijd leuk, het plaatje met de specificaties:

th-13370417602-800x450.jpg

De andere kant van de machine ziet er ook goed uit (de rommel op de achtergrond allicht wat minder):

th-13370418232-800x450.jpg

Het onderstel in ingeklapte toestand met daarnaast mijn 1.4 meter geleiderail als referentie:

th-13370424981-338x600.jpg

Wat zou ik graag willen hebben hiervoor? Het liefst 1000 euro, maar aangezien er dan waarschijnlijk een aantal reacties zullen komen in de trend van 'dit kun je nieuw kopen voor 450 euro!!1!' lijkt een realistischere vraagprijs me 325,-

FAQ:
    Kan ik xxx ook los kopen? Mijn voorkeur is om het pakket als geheel te verkopen.
    Kan ik het eerst komen bekijken? Uiteraard, geen probleem, altijd welkom in Soerendonk (20km onder Eindhoven)
    Waar wil je naar upgraden? Ik heb deze schoonheid in gedachten, een bosch gcm 12 gdl
    Als je zegt dat je geen tijd hebt om te klussen, waarom dan zo'n dure upgrade? Die vraag wordt me thuis ook gesteld...
    Laatst gewijzigd door philippe; 14-06-19 om 09:21.

Geen belangstelling, maar ik heb je advertentie met plezier gelezen.

Hier zouden veel opstellers van een verkoop-advertentie een voorbeeld aan kunnen nemen.
    En dan doel ik niet per se op dit forum, maar ook wat je toch af en toe leest op Marktplaats....
    "Te koop keukentafel. De kinderen hebben er altijd fijn aan gespeeld, maar ze zijn nu te groot. Jan is al 13 en Marie al 17 en gaat binnenkort op kamers"
    Niets over de breedte, lengte, hoogte of welk materiaal. Gelukkig kun je bij Marktplaats nog wel zien waar iemand woont.

Ik kan uit ervaring bevestigen dat je met de gcm12gdl een beest in huis gaan halen. Zaagt echt geweldig!

Je had al verteld dat je het als een geheel wilde verkopen, maar mocht je je bedenken voor wat betreft dat zaagblad.....
    Ook weer wat geleerd, dus dat boutje om het blad te vervangen is linkse draad? Logisch, maar goed om te weten, ik heb ook zo'n Metabo Prima ding, schuur mee gebouwd, bij mij verliep de haaksheid een beetje, maar dat heb ik inmiddels weer geregeld (aanslag achter bijgesteld).

Inderdaad, linkse draad. Daar kom je uiteraard altijd pas achter nadat je hem nog vaster hebt gedraaid... 🙄

Knap dat je dat achterhaald hebt op basis van die paar letters, zeker een fervent puzzelaar/adventure speler?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedWoodWorking Bekijk Berichten
    Ik kan uit ervaring bevestigen dat je met de gcm12gdl een beest in huis gaan halen. Zaagt echt geweldig!
    Die indruk heb ik ook als ik YouTube zo bekijk maar ik heb er nu geen plaats voor. In het najaar ga ik een grote koudschuim (laten) bouwen en dan heb ik er al een mooi plekje voor in gedachten...😍

Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3dmazter Bekijk Berichten
    Bedankt voor de tip! Nu eerst de Metabo nog verkopen...

Even een 'bump'... niemand geinteresseerd? Jullie laten me toch niet aan de grillen van marktplaats over? 'Ik bied er 50 euro voor...', 'Ken ik daar ook met freese in haut?', 'Kun je het ook komen afleveren in Rottumerplaat?'

...rilllllll....!

Forum Rechten