Nieuw hier

Mosseltje

Actieve deelnemer
9 jun 2019
444
594
47
Breda
Hallo,

Ik ben Maurits uit het zonnige zuiden bij Breda.
Eind dit jaar ga ik verhuizen en krijg dan beschikking over een hele mooie ruimte die ik wil gaan gebruiken als hout workshop.
Ik heb een leuk budget om deze werkplek in te richten en ik hoop hier een hoop te kunnen leren om meteen de juiste spullen aan te kunnen schaffen.

In de tuin moet ook nog een grote buitenkeuken/relax ruimte komen die ik zelf wil gaan bouwen.
Dit zal een uniek project worden want ik heb veel tijd en nog meer leuke ideeën. :)

Ik ben gespeend van enige ervaring maar ik leer snel en ben niet onhandig.
Altijd een kantoorridder geweest die nu eindelijk los kan gaan met z'n handen.

Of iets onmogelijk is weet ik pas nadat ik het geprobeerd heb.
 

pietjeekes

Actieve deelnemer
1 mei 2016
133
6
Berlaar-Heikant BE
Hey Mosseltje,

Welkom op dit forum.
Hier zal je wel veel informatie kunnen halen.
goh en goed gereedschap is handig maar gewoon kopen wat je budget aankan.
Een Festool is mooi maar ik gebruik het zelf niet wegens budgetaire reden.
Zelf heb ik wel veel van makita. Een tafelzaag van dewalt en een lamelen frees van dewalt, een afkortzaag van Ferm, een bovenfrees van powerplus en nog wat black and decker gerief.
Wat je het meeste gaat gebruiken mag kwaliteit zijn naar budget. wat ik niet veel gebruik is wat van mindere kwaliteit.
Die bovenfrees van powerplus was om het te leren gebruiken maar werkt nog altijd goed.

En vergeet niet alles is mogenlijk, uit je fouten kan je leren. Ook al betekd het dat je je werkstuk 20 keer opnieuw moet maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.