Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Houtdraaibank Record Power CL 4

Aanvulling op de Record Power draaibank aanbieding.
    De bank is in okt. 2018 gekocht bij Baptist, bon aanwezig.
    Door een meevaller heb ik een andere draaibank gekocht al beviel de Record Power zeer goed
    gr Hans
    No Guts .. No Glory

Kan het zijn dat ik je originele advertentie niet zie?
    Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fedde Bekijk Berichten
    Kan het zijn dat ik je originele advertentie niet zie?
    Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd...
    Hoi Fedde, sorry ik ben net nieuw hier op het forum , dus er zal wel iets verkeerd gegaan zijn. Maar ik probeer het hier nogmaals te plaatsen

Record Power houtdraaibank CL4 is het bekende Engelse model van Record met twee ronde buizen. De vernieuwde CL4 (2016) heeft dikkere buizen dan zijn voorgangers en is daarmee nog stabieler. Het is een krachtige machine met een grote capaciteit. Het hart van deze machine is de elektronische variabele snelheidsfunctie van hoge kwaliteit en traploos regelbaar tussen 13 en 4600 toeren per minuut.De snelheidsregeling, in combinatie met de vijf mogelijke riemposities zorgen voor een uitstekende koppel bij alle snelheden en wordt aangedreven door een trillingsvrije motor.Eenvoudig te bedienen en makkelijk in onderhoud.De draaibank is inclusief onderstel.

Spanning: 230 Volt
    Motor: 750 Watt
    Afmeting:1025 x 380 x 600 mm (l x b x h)Snelheden: 13 - 4600 toeren/minuut
    Centerafstand: 610 mm max.
    Centerhoogte: 305 mm
    Hoofdas
    Conus: MK2
    Boring: 9,5 mm
    Schroefdraad: M33 x 3,5 mm
    As losse kop
    Gewicht: 90 kgBijlage 88345
    Hij is bij Baptist gekocht in okt 2018 .. daar staat hij ook op de site. Ik woon vlak bij je in de buurt .. dus je kunt zo eens komen kijken in Berlicum.
    Gr Hans
    No Guts .. No Glory

Ah, jammer!
    Ik hoopte op het kleinere model!
    Dank voor de verdere toelichting

Houtdraaibank Record Power CL 4

Hallo,
    Hierbij bied ik mijn Record Power CL $ draaibank aan.
    Heb hem in okt. 2018 bij Baptist gekocht. Bon is aanwezig. Ondanks dat het een zeer goede draaibank is kon ik door een meevaller een bank kopen waar ik voor de rest van mijn leven mee vooruit kan.
    Info over de draaibank :

De Record Power houtdraaibank CL4 is het bekende Engelse model van Record met twee ronde buizen. De vernieuwde CL4 (2016) heeft dikkere buizen dan zijn voorgangers en is daarmee nog stabieler. Het is een krachtige machine met een grote capaciteit. Het hart van deze machine is de elektronische variabele snelheidsfunctie van hoge kwaliteit en traploos regelbaar tussen 13 en 4600 toeren per minuut.De snelheidsregeling, in combinatie met de vijf mogelijke riemposities zorgen voor een uitstekende koppel bij alle snelheden en wordt aangedreven door een trillingsvrije motor.Eenvoudig te bedienen en makkelijk in onderhoud.De draaibank wordt inclusief onderstel geleverd.

Spanning: 230 Volt
    Motor: 750 Watt
    Afmeting:1025 x 380 x 600 mm (l x b x h)Snelheden: 13 - 4600 toeren/minuut
    Centerafstand: 610 mm max.
    Centerhoogte: 305 mm
    Hoofdas
    Schroefdraad: M33 x 3,5 mm
    As losse kop
    Gewicht: 90 kg
    Bijlage 88346
    De chuck is over gezet naar mijn nieuwe draaibank.
    Mvg Hans
    No Guts .. No Glory

ik heb ook nog een ander draaibankje staan. maar dat is een simpel bankje van Ferm. Die mag weg voor 50 euri
    No Guts .. No Glory

Ik heb de beide onderwerpen samengevoegd. Het plaatje is echter verdwenen. Kun je misschien nog een keer in een bericht plaatsen of via wijzigen toevoegen.

Succes! Fons

Wat vraagt u ervoor. Ik eventueel intresse.

gr marc

Ben ook benieuwd naar de vraagprijs ben op zoek naar een wat grotere bank dus dit ziet er wel interessant uit

Gr jelle

Forum Rechten