Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24
    Ten aanzien van de Aliexpress spullen, vandaag de rest binnen gekregen.
    Ziet er mooi uit:Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      20190613_153614.jpg
Bekeken:   182
Grootte:   65,3 KB
ID:        88646
    Echt heel stevig, profielen blauw geanodiseerd, nette knoppen. De rode hoek stukken zijn voorzien van een rand, waardoor ze altijd recht op het profiel zitten:
    Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      20190613_153637.jpg
Bekeken:   181
Grootte:   39,8 KB
ID:        88647

Alleen die kleinere t-nuts passen niet op dat profiel dat ik eerder al binnen kreeg, dus daar ga ik zelf uit aluminium een paar exemplaren voor maken.

Naam:      20190613_153508.jpg
Bekeken:   180
Grootte:   52,8 KB
ID:        88648

Die grotere t-nuts die ik eerder postte passen prima in de blauwe profielen.

Overigens zijn die blauwe profielen wel gigantisch groot, ze passen in een 13mm diepe groef an 30mm breed, dus dat is even werk.
    Laatst gewijzigd door LFlab; 13-06-19 om 15:57.

Nou dat ziet er prima uit hoor !!!
    Beter Duur Dan Niet Te Koop
    ​Achter iedere succesvolle man staat een stomverbaasde schoonmoeder.......Anoniem.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan...........P. Langkous.

Het ziet er mooi afgewerkt uit.
    Ik heb op Aliexpress nog gezocht naar T-tracks waar ook de Festool-klemmen inpassen, maar die heb ik tot op heden niet kunnen vinden.

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Ik heb een T-frees (#8637) waar de klemmen best goed inpassen. Als hetgeen je vastklemt ook strak tegen het hout zit, kan je de groef er in theorie nooit uittrekken. Want je drukt alleen het hout samen. Alleen als je aan het geheel gaat trekken, dan komt het los.

Naam:      tt.jpg
Bekeken:   71
Grootte:   46,2 KB
ID:        88986

Forum Rechten