T-track & Matchfit, lijmklemmen

LFlab

Post veel
7 mei 2018
958
305
Rosmalen
Ten aanzien van de Aliexpress spullen, vandaag de rest binnen gekregen.
Ziet er mooi uit:20190613_153614.jpg
Echt heel stevig, profielen blauw geanodiseerd, nette knoppen. De rode hoek stukken zijn voorzien van een rand, waardoor ze altijd recht op het profiel zitten:
20190613_153637.jpg

Alleen die kleinere t-nuts passen niet op dat profiel dat ik eerder al binnen kreeg, dus daar ga ik zelf uit aluminium een paar exemplaren voor maken.
20190613_153508.jpg

Die grotere t-nuts die ik eerder postte passen prima in de blauwe profielen.

Overigens zijn die blauwe profielen wel gigantisch groot, ze passen in een 13mm diepe groef an 30mm breed, dus dat is even werk.
 
Laatst bewerkt:

Keeswest

Actieve deelnemer
6 mei 2019
108
5
Zaanstad
Het ziet er mooi afgewerkt uit.
Ik heb op Aliexpress nog gezocht naar T-tracks waar ook de Festool-klemmen inpassen, maar die heb ik tot op heden niet kunnen vinden.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Ik heb een T-frees (#8637) waar de klemmen best goed inpassen. Als hetgeen je vastklemt ook strak tegen het hout zit, kan je de groef er in theorie nooit uittrekken. Want je drukt alleen het hout samen. Alleen als je aan het geheel gaat trekken, dan komt het los.

tt.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Keeswest

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.