Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: forceren.

Bedankt heren, maar de mp aanbieder lijkt niet veel haast tot zaken doen te hebben. Dus maar weer even wachten tot er in de omgeving weer wat bruikbaars aangeboden wordt.

Op marktplaats stond in eens een bekende dankaert draaibank aan geboden. Alleen in een andere plaats. Hij was van houten naar overveen gereisd. Weer gereageerd en gisteren opgehaald. Hij is gebruikt voor de opnames van de nederlandse versie van het bbc programma the repairshop. Doordat we niet zo'n goede uitleg en een verkeerd huisnummer hadden op gekregen, hebben we een volledige tour over het landgoed elswout gedaan. Gezellig een bruidsreportage doorkruist en wat wandelaars opgeschrikt, bleken we in het naastgelegen stallencomplex te moeten zijn. Is wel een mooi landgoed om te wandelen voor de liefhebbers trouwens. Bij de stallen aangekomen de draaibank uit elkaar geschroefd en in de bus gemikt. Alleen de set draaibeitels die er eerst bij zat, heeft ergens in het proces een andere eigenaar gekregen, dus die moeten we dan maar nieuw kopen.

Haha, mooi verhaal
    The Boktor..... eet en leeft van hout.

Ja, via marktplaats kom je op de vreemdste plekken. Weet jij volgens mij alles van.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Kan ik over meepraten. Maar dat is deel van de lol. Noem het maar mp toerisme....
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

Toch was het fijner geweest, als ze de bank gelijk aan mij verkocht hadden. Scheelt een hoop reistijd en ik had er gelijk een set beitels bij gehad.

Forum Rechten