Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Draaihout gezocht

Draaihout gezocht

Hoi, heb sinds kort een hout draaibank en ben nu op zoek na mooi draaihout in de buurt van Arnhem. Kan iemand mij hieraan helpen? Groetjes Tijs

Heel mooi hout vind je bij de Arnhemse Fijnhouthandel. Maar je betaalt wel de hoofdprijs.
    Dikke stukken, takken en stammen vind je het gemakkelijkst als brandhout, of bij een kennis die bomen zaagt.

Wat zoek je ongeveer? Klein, groot, inlands of niet?

Alles , maar op zoek naar stammetjes voornamelijk. T beste zou een hovenier in de buurt zijn waar ik iets mee kan regelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tijs Bekijk Berichten
    Alles , maar op zoek naar stammetjes voornamelijk. T beste zou een hovenier in de buurt zijn waar ik iets mee kan regelen.
    Ik zou zeggen gewoon naar een aantal hoveniers toe fietsen en lief vragen of je stammetjes mee kan krijgen. Als je zegt dat het hobbymatig is hebben ze er vaak geen problemen mee. Ik heb tot nu toe nog geen nee te horen gekregen.
    en nee heb je, ja kun je krijgen

Kijk anders even op Marktplein, daar hebben onze leden soms hout in de aanbieding of ze geven het weg. Dit even los van of het goed draaihout is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tijs Bekijk Berichten
    Hoi, heb sinds kort een hout draaibank en ben nu op zoek na mooi draaihout in de buurt van Arnhem. Kan iemand mij hieraan helpen? Groetjes Tijs
    Heb een hele stapel liggen. diverse soorten en maten. In de Betuwe niet ver van Arnhem. En helemaal GRATIS. Stuur maar een pb.
    Groet Anton.20190527_104906.jpg

Forum Rechten