Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13
    Ik had Metabo een mailtje gestuurd met de vraag en kreeg het antwoord dat dit niet meer leverbaar is. Vond dit wel verbazingwekkend aangezien ze aangeven dat ze tot 8 jaar na productie van machines de losse artikelen nog na kunnen leveren en het hetzelfde riempje is als bij de Metabo HC260.. ben benieuwd naar de reactie daarop.

Ik zal bij de duitse site de prijs even opvragen en anders op de site die Fantic voorsteld bestellen, vind 20 euro zelf vrij aan de prijs voor een rubber riempje maar het is niet anders!
    Iemand een idee of onderstaande anders een alternatief is? (ik heb echt geen idee maar is veel goedkoper)
    http://www.toolworld.nl/products/847...ml?groupId=275

Had ook nog een amerikaanse site gevonden waar het 8 dollar was maar daar was de verzending weer 20 dollar

Edit: inmiddels een reactie dat ze toch iets op voorraad hebben a 25,-. Blijft een dure hobby
    Laatst gewijzigd door Tympy; 03-06-19 om 13:34.

Als je geduld hebt, kun je ze ook in China bestellen 4.85 p stuk +4 verzend, soms heb je ze met een week, soms duurt het 4 weken.
    If you can't fix it with a hammer, it must be electrical.

Bedankt voor alle adviezen, ik heb eerst geprobeerd het te lijmen maar hij schoot meteen weer uit elkaar bij het aanzetten
    Omdat ik toch weer wat sneller aan de gang wil heb ik het op de site die Seeker aanraadde besteld, prettig contact gehad met de mensen daar. Meteen ook een doorvoerrol en een voetje meebesteld. Nu afwachten..
    Als ik wat meer geduld/tijd had dan lijkt ali inderdaad ook een goed alternatief!

Forum Rechten