Afdak

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
IK heb nu even de rekening gemaakt en ik vind het afdak toch wel een duur, aan materiaal alleen al zit ik aan 650 euro !
Materiaal Douglas en dakbedekking red seder shingles
Schermafbeelding 2019-09-17 om 12.16.05.jpg
 
Laatst bewerkt:

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
In het algemeen klus je zelden zelf om het goedkoper te maken. Wel voor de kwaliteit en het persoonlijk ontwerp.

Waar ga je dit voor gebruiken?
 

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
451
94
In het algemeen klus je zelden zelf om het goedkoper te maken. Wel voor de kwaliteit en het persoonlijk ontwerp.

Waar ga je dit voor gebruiken?

Niet om het een of ander maar het uitsparen van arbeidskosten speelt voor mij toch een serieuze rol. Tegen het geldende uurloon kan ik behoorlijk besparen. Sterker, als ik het niet zelf kon doen zou ik hier niet kunnen wonen.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Dus de toepassing is ook eigenlijk volledig overbodig, dan is het budget niet echt meer relevant ;)

Bij klussen aan je huis kan arbeidskosten uitsparen inderdaad een goede reden zijn. Maar bij tuinhuisjes en meubels is dit meestal niet maatgevend.
 

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
451
94
Tja. Das wat de gek ervoor geeft natuurlijk. Wel iets waar je van tevoren over na moet denken de volgende keer?
Als het hobby is en de "klant" geen vriend en de belasting blijft er buiten zou ik zeggen 20 euro per uur. En dan moet je zelf maar kijken hoe je die uren telt.
Alles onder die 20 euro kun je beter vakken gaan vullen in de supermarkt
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Tja. Das wat de gek ervoor geeft natuurlijk. Wel iets waar je van tevoren over na moet denken de volgende keer?
Als het hobby is en de "klant" geen vriend en de belasting blijft er buiten zou ik zeggen 20 euro per uur. En dan moet je zelf maar kijken hoe je die uren telt.
Alles onder die 20 euro kun je beter vakken gaan vullen in de supermarkt

Bedankt voor het antwoord,dan zal ik in de toekomst mijn uurloon moeten aanpassen of wel maar rekken gaan vullen !!!!
 

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
451
94
Tis misschien wat kort door de bocht maar voor niets gaat de zon op (en weer onder). Voor vrienden is mijn tijd gratis. Daarnaast moet er gewoon betaald. In die tijd kan ik ook andere dingen doen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.