nummerbord

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
in december heb ik een onderwerp gezien van tuoh die een nummerbord had gemaakt voor een schip, dat vond ik wel een leuk idee voor naast de voordeur ben er een goeie maand mee bezig geweest (tussen de luiers door :D )

ik heb hem gemaakt van een stuk eiken vloerdeel dat ik van iemand gekregen had, de letters heb ik geblauwd en de rest gewoon onbehandeld


groeten bas

Attached files
 

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
met hamer een bijtel uitgestoken zo'n 3mm diep, er is geen machine aan te pas gekomen :D

groeten bas
 

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
ik hou het nog even bij recht mijn zus en zwager willen er ook 1 met 8en en een 2 dat word al een moeilijkere uitdaging :p en daarna nog een naambordje dat word ook nog leuk:D

groeten bas
 

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
wij hebben hier geen straatnamen alleen wijken vandaar de hoge getallen.
blauwen is een reactie wat het looizuur in het hout heeft op een mengsel van schoonmaakazijn met staalwol wat je een weekje laat staan en elke dag even roert dit breng je dan voorzichtig aan, als je morst moet je heel veel schuren om het weg te krijgen:p

groeten bas
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.