Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 40
    Goh, grappig...als je even een andere denkwijze hebt dan heb je een gestrekt been, ben je zuur of weet ik veel wat....

Gelukkig men die mij beter kent weet wel beter en bevalt het je niet, lees je het toch niet, als je denkt de moraal ridder uit te moeten hangen ben je geen haar beter want ook jij wil dan je mening opdringen (meten met twee maten ?!)

En ja, ik ben nog steeds van mening als men al een tijdje lid is, nog niet eens de moeite neemt zich bijvoorbeeld voor te stellen en dan als haantje de voorste reageren dat dit niet erg klopt
    Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JOHN LAMERS Bekijk Berichten
    Soms is het ook wel jammer dat iemand op alle berichten lijkt te reageren ook al voegt hie niets toe.
    De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
    (deze wel dan ?)

overigens, dan lees je wel héél selectief...
    Laatst gewijzigd door Toxiq; 28-05-19 om 20:32.
    Met een hamer past alles...

Daarom hanteren ook veel fora de regel dat met eerst tenminste 20 (of een ander aantal) posts moet hebben, alvorens je deel kunt nemen aan de vraag en aanbod rubriek.
    Groets,
    arrie

Het is aan de verkoper zelf om de keuze te maken met wie hij zaken doet. Daar mag iedereen een mening over hebben. of dat iemand een x aantal post moet hebben dat maakt niet uit. Er is geen regel voor, dat is aan de verkopende partij.

Zullen we nu maar stoppen met elkaar alles te verwijten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Het is aan de verkoper zelf om de keuze te maken met wie hij zaken doet. Daar mag iedereen een mening over hebben. of dat iemand een x aantal post moet hebben dat maakt niet uit. Er is geen regel voor, dat is aan de verkopende partij.

+1
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Inderdaad, want dit is niet leuk voor de topic starter COBRA 454 met zijn gulle aanbieding.
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Zullen we gewoon weer lief zijn en dit topic gebruiken waarvoor deze bedoelt is?

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Amen

Hmmm ,ik durf het bijna niet te vragen

Maar is het al opgehaald ?

Het begint een beetje op al die andere fora te lijken. Die waar we prat op waren dat we zo niet zijn.

Forum Rechten