Gratis af te halen in de Betuwe,

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
Hey hallo
Toch vindt ik dat Jeroen wel een beetje gelijk heeft
Ik heb het zelf ook gehad ik heb lang geleden een beuken werkbank weggeven
En vroeg toen van laat even wat foto’s zien als je hem geïnstalleerd hebt en je raad het nooit meer wat van gehoord
Had ik hem toch liever aan een actief forum lid geven
Maar goed er zijn geen regels voor
Maar gevoels matig klopt het niet
Mvg Leroy
 

JOHN LAMERS

Actieve deelnemer
10 aug 2012
632
38
Ter Apelkanaal
ik snap je gevoel over de werkbank, das erg lullig.
maar ik hoop ook dat er niet zoiets bestaat als status door het aantal posts.
de gene die het weggeeft heef ook maar 19 Posts in 7 jaar.
boeien toch, hij was het net zo snel kwijt geweest via MP voor in de kachel!
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
En dit zijn nu precies die berichten, die ervoor hebben gezorgd dat ik niets meer via dit forum te koop aanbied.
Helaas vaak gedoe of, maar dat is op MP niet anders, de persoon in kwestie komt het niet ophalen.
Ook een initiatief ten behoeve voor leden van dit forum zal ik niet meer doen, zoals het MFT sjabloon destijds.
Het is teveel gedoe, ergernis en negatieve energie.
Dat is dan het grote voordeel van MP. Het maakt niet uit wie wat krijgt of ophaalt. En of er later iets mee gedaan wordt zal mij ook worst wezen.

Het is hartstikke jammer dat je hier op je tellen moet passen en de gunfactor blijkbaar een grote rol speelt.
En wat reactiesnelheid betreft, op MP hoe eerder hoe beter!

Hoe dan ook, succes mannen!
 

Timberframe

Actieve deelnemer
3 dec 2013
86
4
Soesterberg
Daar ging het in mijn reactie ook niet om, ik reageerde op de toon van Toxiq’s bericht. Ik begrijp heel goed dat niemand zit te wachten op kopers die niets meer van zich laten horen maar iemand afbranden op basis van het aantal posts op een forum lijkt mij niet wenselijk. Ik heb in elk geval geen voorschrift gezien waarin een minimum aantal posts verplicht gesteld wordt....
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Dat weet ik. Ik vind de reactie ook ongepast. Maar ik had er laatst een draadje over geopend en toen was Jeroen het niet met mij eens. Ben blij dat de reactie als onnodig wordt gezien, vandaar mijn opmerking dat verkoper en geïntreseerde niks fout hebben gedaan.

Jeroen is een beste vent met veel leuke bijdragen op dit forum, je hoeft dan niet hier op het marktplein met een gestrekt been binnen te schuiven. Maar ik geloof dat het forumbeheer hier al discussie over heeft gehad, het is voor dit verkoopdraadje beter dat het daar ook blijft.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.