Gratis af te halen in de Betuwe,

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Goh, grappig...als je even een andere denkwijze hebt dan heb je een gestrekt been, ben je zuur of weet ik veel wat....

Gelukkig men die mij beter kent weet wel beter en bevalt het je niet, lees je het toch niet, als je denkt de moraal ridder uit te moeten hangen ben je geen haar beter want ook jij wil dan je mening opdringen (meten met twee maten ?!)

En ja, ik ben nog steeds van mening als men al een tijdje lid is, nog niet eens de moeite neemt zich bijvoorbeeld voor te stellen en dan als haantje de voorste reageren dat dit niet erg klopt
 

rombo319

Actieve deelnemer
3 mei 2013
29
0
Daarom hanteren ook veel fora de regel dat met eerst tenminste 20 (of een ander aantal) posts moet hebben, alvorens je deel kunt nemen aan de vraag en aanbod rubriek.
Groets,
arrie
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Het is aan de verkoper zelf om de keuze te maken met wie hij zaken doet. Daar mag iedereen een mening over hebben. of dat iemand een x aantal post moet hebben dat maakt niet uit. Er is geen regel voor, dat is aan de verkopende partij.

Zullen we nu maar stoppen met elkaar alles te verwijten.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Het is aan de verkoper zelf om de keuze te maken met wie hij zaken doet. Daar mag iedereen een mening over hebben. of dat iemand een x aantal post moet hebben dat maakt niet uit. Er is geen regel voor, dat is aan de verkopende partij.

Zullen we nu maar stoppen met elkaar alles te verwijten.

+1
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Het is aan de verkoper zelf om de keuze te maken met wie hij zaken doet. Daar mag iedereen een mening over hebben. of dat iemand een x aantal post moet hebben dat maakt niet uit. Er is geen regel voor, dat is aan de verkopende partij.
Zullen we nu maar stoppen met elkaar alles te verwijten.

Inderdaad, want dit is niet leuk voor de topic starter COBRA 454 met zijn gulle aanbieding.
Mvg, :).
 

Speculaasbrok

Actieve deelnemer
19 dec 2018
125
23
Harkstede
Laten we dan afspreken dat we negativiteit negeren, problemen met moderators bespreken en dan kunnen die zo nodig om een algemene mening vragen in een apart topic. Dan kunnen er zo eventuele regels gemaakt of aangepast worden. En dan is de rest van het forum gewoon gezellig en gaat het over de algemene deler waar we met z’n allen plezier aan beleven. Namelijk gereedschap en houtbewerking! Laten we daar elkaar in opzoeken en helpen i.p.v. verschillen te benadrukken.
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Laten we dan afspreken dat we negativiteit negeren, problemen met moderators bespreken en dan kunnen die zo nodig om een algemene mening vragen in een apart topic. Dan kunnen er zo eventuele regels gemaakt of aangepast worden. En dan is de rest van het forum gewoon gezellig en gaat het over de algemene deler waar we met z’n allen plezier aan beleven. Namelijk gereedschap en houtbewerking! Laten we daar elkaar in opzoeken en helpen i.p.v. verschillen te benadrukken.

Mijn initiatief: https://www.woodworking.nl/showthread.php?27013-(DISCUSSIE)-Regels-op-het-Marktplein

Maar dat heeft niet veel opgeleverd, getuige het feit dat we hier weer lekker aan het kibbelen zijn. Wat mij betreft gooit het forumbeheer alles weg wat niet met de verkoop te maken heeft en doen ze dat bij alle marktpleintopics. Je faciliteert een marktplein, dat moet je ook actief beheren, meer als de discussietopics.
 

Speculaasbrok

Actieve deelnemer
19 dec 2018
125
23
Harkstede
Laten we in ieder geval dit topic niet langer gebruiken voor deze discussie. En mochten de beheerders vinden dat dit verder uitgesproken moet worden er elders een topic komt. En laten wij proberen vrolijk en volwassen te doen. En mocht er onenigheid zijn dit onderling oplossen of anders in samenspraak met beheerders. Hoe dat ook, ik stop iig met deze discussie in dit topic. En ik wil de plaatser ervan mijn excuus aanbieden voor het feit dat dit gebeurt. Helemaal vanwege de nog gulle gift ook.
 

COBRA 454

Nieuw lid
4 dec 2011
20
0
Nee hoor . Er ligt een hele berg. Er zijn pas enkele stukken weg. Heb alleen moeite om in dit kippenhok nog iets te posten!
J van Veldhuizen
 
Laatst bewerkt:

nees

Actieve deelnemer
6 jun 2019
44
1
Berlicum
Hoi Anton, zou graag eens langs komen, had je al een paar PB berichten gestuurd maar kreeg er geen reactie op. Ook niet op je gewone email adres. Kun je me anders eens gewoon mailen ? nees888@live.nl
gr Hans
 

Semmie

Actieve deelnemer
17 feb 2019
36
2
Almelo, Nederland
Hallo Toxiq,
Nog maar heel weinig gepost (maar ook tamelijk nieuw op dit forum), dat geldt ook voor ondergetekende. En toch ben ik heel blij dat ik van John Lamers een partij hout heb kunnen overnemen, een transactie die ik als heel constructief heb ervaren en met een prettige communicatie.
Ik denk dat velen lid worden van een forum als dit juist om een beetje op weg te worden geholpen aan de hand van de kennis en ervaring van andere forumleden en als ze daarbij op een faire manier aan hout en/of andere spulletjes kunnen komen dan is dat toch een mooie bijkomstigheid? Ik zie mijzelf in elk geval als een startende 'prutser' die toevallig wat dingetjes op een draaibank maakt en gegrepen is door deze enorme leuke hobby. Ik wil heel graag leren van anderen en dit forum helpt mij enorm daarbij. Het is zeker mijn intentie om wat vaker te gaan te gaan posten op dit forum maar ik ben ver verwijderd van de 'status' van een doorgewinterd lid zoals jij. Hoop die status ooit wel een keer te bereiken en ondertussen als groentje ook gebruik te kunnen maken van het marktplein als de gelegenheid zich voordoet.
groet,
Marcel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.