Harvey cirkelzaagmachine 400V, HW110SE-30

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Ivm onverwachte verhuisplannen:
Nagenoeg nieuwe tafelcirkelzaag, 400 V (aug 2018). Na overleg heeft Peulen Rotterdam de zijtafels gemodificeerd waardoor deze eenvoudig bij/na te stellen zijn. Incl outfeedtafel vlgs het Ron Paulk principe/torsiebox van 260 x 100 en cross-cut-sled.
3 zaagbladen; het bijgeleverdeblad, een gebruikt Freud zaagblad voor schulpen en een nieuw Freud universeel blad. Verder bijbehorende sleutels en documentatie.
2 extra (instelbare) spacers voor de T slots.
Paar meter slang en klemmen met T stuk voor koppeling afzuiging boven het zaagblad en uit de machine..
Kortom, zeer complete set.
Kijk ook bij de andere advertenties voor de bijpassende Jet afzuige[SUB]r dc1100 incl microfilter en wisser 400V Vortex zgan €525.[/SUB]

  • Robuuste gietijzeren tafelcirkelzaag
  • Krachtige motor 5.5PK
  • In enkele seconden wisselen van spouwmes en afzuigkap
  • Verstekgeleider met hoge aanslag en stopper
  • Krachtig aandrijvingssysteem
  • Met zeer nauwkeurig langs en verstekgeleider
  • Afmetingen zaagtafel: 508 x 685 mm
  • Afmeting tafelverbreiding: 254 x 685 mm (2 stuks)
  • Diameter zaagblad: 250 mm
  • Asgat zaagblad: 30 mm
  • Maximale zaaghoogte bij 0°: 79 mm
  • Maximale zaaghoogte bij 45°: 50 mm
  • Kantelbereik zaageenheid: linksom
  • Maximale zaagbreedte links: 305 mm
  • Maximale zaagbreedte rechts: 750 mm
  • Dado diameter: 200 mm
  • Dado max. breedte: 15 mm
  • Toerental zaagas: 4150 omw/min
  • T-slot: 19 x 9.5 mm (2 stuks)
  • Diameter afzuigaansluiting: 100 mm
  • Diameter bovenafzuigkap: 51 mm
  • 3-voudige V-snaar aandrijving
  • Hoogte van de werktafel: 860 mm
  • Voet afmeting: 513 x 513 mm
  • Gewicht: 240 kg
  • De machine is werkend te zien, pompwagen aanwezig. Incl uitleg, ervaringen etc. Huiver voor de aanleg van krachtstroom? De aanpassing van de groepenkast van een huisaansluiting door een electicien kost ± €250 (3x 16 Amp Traag). Zie verder Marktplaats voor meer foto's of stuur me een mail Groet, Hendrick
  • .IMG_3533.jpg
 

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
He, stom/vreemd, de prijzen zijn niet meegekomen, excuus; ik ben inmiddels 2 dagen verder. Ik verkoop het als 'set' dus zaag en afzuiger samen en ben tevreden met € 2750. Let wel, beide is 400V en zie verder Marktplaats, groet, Hendrick
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.753
979
Omgeving Eindhoven
Ik heb zeker interesse. Ben al langer op zoek naar een andere zaagtafel en heb vaker naar de harvey zitten kijken.
Heb wel een vraag. Hoe makkelijk is de voorste balk, waar de geleider overheen loopt, eraf te halen en terug te zetten? Klusje van 10 minuten? En hoe diep is de machine dan? Want als ik mijn zaag buiten de schuur wil gebruiken moet hij zijwaarts door een enkele deur.
 
Laatst bewerkt:

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Verkocht, hier kan een slotje op.
Net als mijn Mafell 85 enige tijd terug is ook de Harvey (met de Jet afzuiger) verkocht aan een houtbewerker op dit forum, gr, Hendrick
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.