willen jullie mij waarschuwen

ronnyeelen

Actieve deelnemer
23 aug 2017
61
9
Je commerciële ingesteldheid laat nog te wensen over.
Als je daar ooit nog eens wat verandering in brengt kunnen we misschien eens praten over een schraper om heel makkelijk vlakke bodems van schalen op te kuisen :)

Ronny
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Nu ja, er zijn klantjes die wel hele toffe kunstjes kunnen met dergelijke atributen :)

1060973199.jpg
 

HoutHans

Actieve deelnemer
1 mei 2012
450
20
Maar zeg Ronald, wat is dat voor een amazing discovery, vertel me meer en waar kan ik het kopen? (alles uitspreken met Amerikaanse tongval).
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Een absolute musthave :rolleyes:. Waarde 50 cent. Ja als je dit veel kan verkopen ben je wel een top verkoper. Zelf denk ik dat je maar heel kort topverkoper bent.
Dat jeroen (Toxic) de voorkeur geeft aan kettingen om te branden begrijp ik natuurlijk. Dat past goed bij het formaat van zijn draaibank.
Heren in de supermarkt verkopen ze drinkwater wat bijna gratis uit de kraan komt voor een relatief hoge prijs.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.829
887
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Ik maak in de cursussen altijd een grapje over mijn "hightechinsamenwerkingmetNASAontwikkelde" dieptemeter voor schalen en dat ie te koop is in de webshop voor 98 eurootjes.... Wie koopt dat nou?!! Een ijzerdraadje en 2 blokjes hout in een luxe verpakking....

Dus... willen jullie mij waarschuwen als ik ooit dit soort dingen ga verkopen?

https://www.yandles.co.uk/easy-wood-tools-easy-wire-burning-kit/p24573

:cool::rolleyes:

Gitaarsnaren... (zelf gebruik ik meestal een -klassieke- derailleurkabel)

Maar ja... Carl Jacobson...
 
Laatst bewerkt:
de overbuur van mijn zus pocht graag met rocketscience - gadgets, overlaatst had ie een "spacepen" een balpen die door de NASA ontwikkeld is om ook in het luchtledige te kunnen schrijven,
als boekhouder is het dus noodzakelijk om ook ondersteboven te kunnen schrijven met een balpen had m'n zus geantwoord :)
ze had beter gevraagd of ie wist hoe de Russen dat in de ruimte oplossen, "ze pakken een potlood mee :-D "
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Haha Cees! Nee, is vrij te kopiëren hoor! Maar die van jouw ziet er wel mooier uit dan die stokjes van mij. Dus als je octrooi wil aanvragen zou ik gaan voor de verbeterde bekkenaftekenmal... 😊
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.