Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9
    Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014

Opheffingsuitverkoop Silverline Tools. O.a. Triton

Ik had 'm al in een topic geplaatst, maar nu dan ook maar even hier:

https://www.silverlinetools-shop.nl/

Deze shop heeft dus uitverkoop tegen dumpprijzen. Er is nog wel wat over, wellicht zit er wat voor je bij!

Ik heb geen binding met de shop overigens..
    Mvg,

Richie

Winkel is al aardig leeg

Dank voor de tip , maar ff wat lijmklemmen gekocht en schuurpapier.

Heb ook wat schuurpapier en klemmen besteld, ben benieuwd en thnx voor de tip

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk Berichten
    Ik had 'm al in een topic geplaatst, maar nu dan ook maar even hier:

https://www.silverlinetools-shop.nl/

Deze shop heeft dus uitverkoop tegen dumpprijzen. Er is nog wel wat over, wellicht zit er wat voor je bij!

Ik heb geen binding met de shop overigens..
    Naar aanleiding van je eerste melding in dat andere topic...AB77B639-D547-4C36-972B-324C939D510E.jpg

Gisteren al binnen en gedeeltelijk gemonteerd, en dat met 50% korting ;-)

Dank!

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Ja klote, ik wilde de K3 jig kopen, maar die was dus al weg.. Had ik die tip maar niet gegeven...

Nee, man, gefeliciteerd, dat is een mooie aankoop! Ik heb zelf het e.e.a. aan lijmtangen en een berg rollen schuurpapier gekocht. Waaronder dus lijmtangen van een meter voor €7, je lacht je rot.. Over kwaliteit hoor je mij niet, als het maar klemt.. Ik doe al heel erg lang met mn van Cranenbroeck klemmen en die doen het nog prima

Ze zijn alleen nu op vakantie, dus dat kan ff duren voordat het binnen is..
    Laatst gewijzigd door Rizz; 23-05-19 om 07:44.
    Mvg,

Richie

Dank je , heb me ook nog even uit kunnen leven
    Lijmklemmen , boren etc

Kreeg 2 lijmklemmen binnen van 600x150 terwijl ik hele andere besteld had 2x een ander type. Hebben ze die netjes gecrediteerd dus nu 2 lijmklemmen gratis. Mij hoor je echt niet klagen!

Ik kreeg helaas de melding dat de serre joint die ik besteld had niet voorradig was, maar mijn geld teruggestort krijg. Wel een extra freesje gehad

Forum Rechten