Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Mafell geleiderail - met of zonder koppelstuk?

Ik wil een extra geleiderrail kopen voor mijn Mafell invalzaag. Nu vind ik een F110 rail van 95- euro nog al duur vergeleken met een blauwe Bosch bij onze Duitse buren (55- euro). Maar, op alle plaatjes in NL zie ik ook het koppelstuk afgebeeld. Wordt die standaard meegeleverd? Dan maakt het vrijwel niets meer uit (hooguit 5 euro).

Zoals in NL aangeboden:

In de beschrijving staat die er niet bij. Een los koppelstuk kost 60- euro.

Edit: wil de moderator even Mafell correct spellen?
    Laatst gewijzigd door Athanor; 21-05-19 om 10:52. Reden: Typo titel

Tuurlijk niet.....:-) maar ook daarvan is de Bosch versie goedkoper.

Ik zie nu dat Gereedschappro er bij vermeldt dat het koppelstuk er niet bij zit. Dat gaat dus een Bosch worden.

Het klopt dat je het koppelstuk los moet kopen. Zelf heb ik ervoor gekozen om een Bosch geleiderail + Bosch koppelstuk te kopen bij mijn nieuwe Mafell MT55C + Mafell geleiderail. Scheelt aardig wat euro's. Even goed zoeken op internet levert je ook euro's op.
    Het koppelstuk is overigens top! Jaren gewerkt met Festool rails, ook met koppelstukken, maar dat was altijd weer controleren of het echt goed in lijn lag. Met deze rails is het klik-klik: gekoppeld en recht.

Forum Rechten