Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016

Wat is een goede methode om je gelaatscherm schoon te houden?

Ik heb een gewoon gelaatscherm dat ik gebruik tijdens het draaien. Hij is nog niet zo oud, nieuw gekocht.
    ondanks dat ik op dit moment veel met groen hout draai (om het gevoel bij de diverse gereedschappen en technieken te krijgen - ben immers net begonnen) slaat het scherm redelijk vlot aan met fijn stof, wat mijn zicht op het werk er niet beter op maakt.
    ik doe nu voordat ik begin te draaien met een stoflap het scherm eerst schoonmaken, dus droog. Ik heb het idee als ik hem nat schoonmaak hij sneller aanslaat.

Is er een foefje of methode of wat dan ook die effectiever is? Of is de methode die ik nu volg gewoon goed?
    Ik ben ondertussen begonnen met het op orde brengen van de afzuiging aan de machines en ja, ook de filterkast 1.0 staat ergens in de planning. Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn.
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

Tussendoor veeg ik hem vaak af aan mijn overall/kiel (dus droog). Als hij te vies wordt, gaat hij mee naar binnen en onder de warme kraan met de afwas mee. 1x per 2 jaar ofzo is het tijd voor een nieuwe

https://www.outlawracing.nl/crosskle...edlab-roll-off

Roll-off, zo kun je volgas doorgaan met draaien :-)
    Met een hamer past alles...

Ik gebruik een spuitbujsje brillenreiniger.
    neem aan dat ook beeldschermreiniger goed werkt.
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Hallo,

Ik heb de duurdere uitvoering van een gelaatsmasker met luchtfilter en daar plak ik met schilderstape van dat dikkere plastic op dat je bijvoorbeeld vind op verpakkingsmateriaal het zogenaamde venster, en als het al te vies word pak ik een nieuwe.

gr Leendert

Forum Rechten