Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21
    Net gevonden, bij Karwei hebben ze naast de timmerpanelen van CanDo ook een plastic, niet verstelbare pocket hole jig. Maar ook schroeven voor pocket hole verbindingen, 4x30, grove draad, vlakke kop, Pozidriv (2, denk ik).
    Voor als je op zondagmiddag aan het klussen bent en je schroevenlade is ineens leeg

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    https://www.silverlinetools-shop.nl/...ormallen-kreg/

Silverline heeft opheffingsuitverkoop
    Mvg,

Richie

Dank voor de tip, ik heb net de winkel daar leeggekocht Ze hebben nog een aantal Triton machines, mochten mensen daar interesse in hebben!

Rick

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk Berichten
    https://www.silverlinetools-shop.nl/...ormallen-kreg/

Silverline heeft opheffingsuitverkoop

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hahnwerke Bekijk Berichten
    Dank voor de tip, ik heb net de winkel daar leeggekocht Ze hebben nog een aantal Triton machines, mochten mensen daar interesse in hebben!

Rick
    Ben benieuwd wat je gekocht hebt, de winkel is al aardig leeg.

Is Silverline wat qua merk? (beetje off topic..)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tympy Bekijk Berichten
    Is Silverline wat qua merk? (beetje off topic..)
    Ik heb een schaaf van Silverline, doet wat die moet doen, zool goed vlak en makkelijk mee te werken. Was iets van 40euro geloof ik op Amazon.de. Verder wat handgereedschap als zaagjes en hammers van Silverline. Voor de prijs die je ervoor betaalt is het geloof ik een redelijk merk.

Heel veel verschillende (kleine) dingen, waaronder twee T-bar clamps (alhoewel dat niet echt mooie dingen zijn zo te zien, maar goed, ik heb er dan ook vrijwel niks voor betaald), een machineklem (ook niet een heel fraai ding, maar wederom, ongeveer 8 euro), diverse diamant slijpsetjes, een glasdrager, tandartshaakjes, Bench Dogs... Ik kreeg van een aantal producten ook nog eens twee stuks terwijl ik er eentje had besteld, ik denk dat ze die toko echt snel leeg wilden hebben
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Ben benieuwd wat je gekocht hebt, de winkel is al aardig leeg.

Om even terug te komen op de Pocket hole jig. Waarom heb je daar aparte schroeven voor nodig en zijn bolkop schroeven niet goed?
    De speciale schroef heeft een iets bredere kop maar maakt dat in werkelijkheid nu echt zo veel uit?

De kop aan de bovenkant maakt niet zo veel uit, maar ze moeten niet verzonken zijn, want dan wordt het hout uit elkaar gedrukt, en kan het splijten (zelf had ik er geen last van maar dat is geen garantie). Omdat er met de pocket hole jig een kamertje gemaakt wordt met een vlakke bodem, is het het beste om daar een schroef te gebruiken die niet verzonken is maar een platte onderkant heeft. Het formaat van de schroefkop maakt wel wat uit, maar ik weet niet hoeveel je er van merkt. Een standaard bolkop schroef van 4mm heeft een kopdiameter van 8mm, in die pocket holes past iets van 9mm (met wat speling, de boor is 9.4) da's een verschil aan oppervlakte van 13vierkante millimeter, 20%, tsja, hoe zwaar worden de verbindingen belast?
    Laatst gewijzigd door LFlab; 23-05-19 om 11:12.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten