Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 61 tot 68 van de 68
    Dat klopt, maar bij onze apotheker zijn dat horizontale laden
    Mooie kasten hoor!
    Maar eh, weinig werkruimte over in de keuken, waar koken jullie?

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Het aanrecht is in een L-vorm. Het getoonde deel is waar de apparatuur op staat, zijnde een keukenmachine, een koffiemaker, een blender, een magnetron, een waterketel, een wafelmaker/grill en een toaster. Als keukenleek weet ik niet alle correcte Nederlandse benamingen. De tweede poot van de L bevat een fornuis/kookplaat, een dubbele gootsteen, afdruiprek en nog wat bladruimte om op te werken. En als voornoemde keukenleek doe ik weinig aan uitgebreid koken. De meeste voorbereidingen doe ik wel op de keukentafel die lekker ruim is, 8 persoons.

Mijn keuken'apothekerskast' is 2 meter hoog en 40 breed, bestaat uit een metalen frame waar manden tussen hangen, deze zijn vrij in te delen in de hoogte.

Ik moet zeggen dat jouw versie er prima uitziet en je zull alleen moeten zorgen dat hij goed vast staat en op het blad goed afsluit tegen vocht wat er onder zou kunnen lopen. Je zou hem eventueel bovenin aan de achterkant aan de muur kunnen bevestigen met een hoekbeugeltje.
    If you can't fix it with a hammer, it must be electrical.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    De pillenkast is aan de zijkant tegen de grote kast geschroefd. Het werkblad wordt alleen gebruikt voor apparatuur en het zal hoogst zelden voorkomen dat er met water of ander vocht geknoeid wordt.

Ik heb e.e.a. met belangstelling gevolgd en moet je de complimenten maken m.b.t. het gave werk dat je hebt afgeleverd.
    En het ziet er ook nog eens heel mooi uit.
    Zelf ben ik iemand die alles met massief wil doen, maar ik heb nu gezien dat het ook anders kan.
    Proficiat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WR1944 Bekijk Berichten
    Het aanrecht is in een L-vorm. Het getoonde deel is waar de apparatuur op staat, zijnde een keukenmachine, een koffiemaker, een blender, een magnetron, een waterketel, een wafelmaker/grill en een toaster. Als keukenleek weet ik niet alle correcte Nederlandse benamingen.
    Keukenmachine, koffiezetapparaat, blender, magnetron, waterkoker, wafelijzer, broodrooster ;-)

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Bedankt Henk, langzaam aan begin ik de Nederlandse routine te verliezen door mijn 24/7 onderdompeling in het Amerikaanse idioom. Dit forum en enkele andere Nederlandstalige fora houden me gelukkig nog enigszins op het juiste spoor.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roel22 Bekijk Berichten
    Ik heb e.e.a. met belangstelling gevolgd en moet je de complimenten maken m.b.t. het gave werk dat je hebt afgeleverd.
    En het ziet er ook nog eens heel mooi uit.
    Zelf ben ik iemand die alles met massief wil doen, maar ik heb nu gezien dat het ook anders kan.
    Proficiat.
    Ik heb ook een voorkeur voor massief hout maar voor sommige toepassingen kies ik voor multiplex en in erg uitzonderlijke gevallen voor MDF. Door de kopse kanten met kantenband af te plakken is het multiplex niet zo opvallend. Het is alleen jammer dat een goede kwaliteit multiplex hier vrij duur is. Maar met wat extra inzet is de bouwmarkt kwaliteit redelijk toe te passen.

Forum Rechten