Te lang geleden

WannaWood

Actieve deelnemer
1 apr 2015
73
0
Oosterbeek
Mijn laatste post datteerd het alweer van ruim 3 jaar geleden. Ik was toen bezig met het opknappen van een oud motorjacht (klaar en verkocht). Vanwege diverse vervelende gezondheidsredenen heb ik daarna niets meer gepost. Mijn vrouw werd ernstig ziek (borstkanker) maar is inmiddels hersteld. Ikzelf werd na diverse operaties aan mijn rug 100% afgekeurd en we kochten een nieuw huis. Met pijn in mijn hart (en in mijn rug) nam ik afscheid van mijn collega's en baan als manager Projecten. Ja, project en programmamanagement was altijd mijn ding. Plannen kan ik wel aardig.
Veel gedoe maar goed, we kijken weer vooruit. Hoewel de problemen met mijn rug nooit meer over zullen gaan (altijd pijn) heb ik lang geleden besloten van het leven een feestje te maken en daar wordt hard aan gewerkt. Hoewel er veel nadelen kleven aan het afgekeurd zijn kleeft er ook een heel groot voordeel aan. Ik heb tijd! Mijn vorige huis was een pand uit 1840 dat ik in 12 jaar tijd stukje bij stukje eigenhandig volledig heb gerenoveerd. Daarbij heb ik wel het eea geleerd. Creëren was altijd al mij ding en handig was ik altijd al dus dat ging wel goed. Nu kijken we weer vooruit en weet ik dat graag bezig ben met hout. Daar ga ik de komende tijd wat meer energie insteken. We gaan ons "nieuwe" huis behoirlijk verbouwen en er komt een flinke werkplaats voor papa. De verbouwing laat ik dit keer grotendeels doen door een aannemer maar er blijven nog een aantal mooie projecten voor mij over. Wat ik in de toekomst met de werkplaats ga doen weet ik nog niet ik begin met het maken van eea voor in en om huis (kasten meubels etc...) heb voorlopig genoeg te doen en we zien wel waar het schip strand. Dit jaar heb ik genoeg te doen en pak ik mijn oude rol als programmamanager weer op ditmaal helaas niet betaald maar wel budget- en eindverantwoordelijk. Het "programma" bestaat uit diverse projecten waaronder de verbouwing van het woonhuis, waar ik jullie niet mee ga vermoeien en 2 bouwprojecten buiten.
De 2 projecten die iig mijn directe aandacht hebben zijn de bouw van een nieuwe garage annex werkplaats van 12,5m x 4m en een overkapping met buitenkeuken, eettafel, zithoek en schuur voor tuingereedschap etc van 15,5m x 5m.
Ik lees al een tijdje weernaandachtig mee maar zal jullie zolang jullie het leuk vinden op de hoogte houden. Ik kan hier en daar zeker wel wat expertise gebruiken.
Ik zoek eigenlijk ook nog een timmerman die zin en tijd heeft mij te ondersteunen en adviseren bij het bouwen van de overkapping. Ik wil dat niet volledig uitbesteden omdat ik dat te duur vindt en daarnaast gewoon te leuk om zelf te doen. Ik woon in Oosterbeek. Stuur maar een pb als je er oren naar hebt.


Genoeg gekletst, aan het werk.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.