Decoupeerzaag Ryobi RJS1050-K

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Goedemorgen, heeft iemand ervaring met de Decoupeerzaag Ryobi RJS1050-K?

De mijne heeft het begeven, een ik heb er eentje gekregen maar die zaagt niet fijn.

Ik kan hem bij Postma ijzerhandel in Leeuwarden kopen voor iets meer dan 100 euro, wil er ook niet gek meer voor besteden.

Mocht dit niet goed zijn, weten jullie dan een andere betrouwbaar model/type die zijn werk goed doet?

Alvast bedankt vrienden.

Gr Danny
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
925
Leeuwarden
Als je ergens afgelegen woont is Amazon misschien een goede oplossing, ik kies er zelf voor om zoveel mogelijk bij een lokale leverancier te bestellen, vanwege de service die je “om de hoek” kunt krijgen, de adviezen die men je kan geven en het feit dat je het apparaat even in handen kunt hebben. Bovendien draag je dan bij aan de locale economie. Volgens mij is Ryobi wel een goed merk voor het algemene hobbywerk.

Fons
 
Laatst bewerkt:

nijb_jan

Actieve deelnemer
29 aug 2013
114
12
Tijnje
Als je ergens afgelegen woont is Amazon misschien een goede oplossing, ik kies er zelf voor om zoveel mogelijk bij een lokale leverancier te bestellen, vanwege de service die je “om de hoek” kunt krijgen, de adviezen die men je kan geven en het feit dat je het apparaat even in handen kunt hebben. Bovendien draag je dan bij aan de de locale economie. Volgens mij is Ryobi wel een goed merk voor het algemene hobbywerk.

Fons
Inderdaad. Dhr. Bezos van Amazon heeft zijn centjes al binnen, terwijl Postma in Leeuwarden echt zo'n zelfstandige zaak is met een hoop kennis en goede service. En zo'n ouderwetse wand met houten laadjes :p. Ik heb er geen aandelen, maar wanneer het prijsverschil niet te groot is zou ik hem gewoon daar bestellen.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Ik zou ook voor een echte winkel gaan. Voor een paar euro extra krijg je waarschijnlijk een glimlach en service.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.