Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Decoupeerzaag Ryobi RJS1050-K

Goedemorgen, heeft iemand ervaring met de Decoupeerzaag Ryobi RJS1050-K?

De mijne heeft het begeven, een ik heb er eentje gekregen maar die zaagt niet fijn.

Ik kan hem bij Postma ijzerhandel in Leeuwarden kopen voor iets meer dan 100 euro, wil er ook niet gek meer voor besteden.

Mocht dit niet goed zijn, weten jullie dan een andere betrouwbaar model/type die zijn werk goed doet?

Alvast bedankt vrienden.

Gr Danny

Koop hem dan op Amazon: https://www.amazon.de/Ryobi-51330022.../dp/B00I8H0CTQ bespaart je weer wat geld.
    Heb zelf deze: https://www.rotopino.nl/decoupeerzaa...SABEgJ22_D_BwE en ben er goed tevreden over, gebruik hem echter niet zoveel, maar met de 5ah 18v accu krijg die tot nog toe gedaan waar ik hem voor nodig heb.

Als je ergens afgelegen woont is Amazon misschien een goede oplossing, ik kies er zelf voor om zoveel mogelijk bij een lokale leverancier te bestellen, vanwege de service die je “om de hoek” kunt krijgen, de adviezen die men je kan geven en het feit dat je het apparaat even in handen kunt hebben. Bovendien draag je dan bij aan de locale economie. Volgens mij is Ryobi wel een goed merk voor het algemene hobbywerk.

Fons
    Laatst gewijzigd door Athanor; 09-05-19 om 17:57.

Bedankt Fons

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Athanor Bekijk Berichten
    Als je ergens afgelegen woont is Amazon misschien een goede oplossing, ik kies er zelf voor om zoveel mogelijk bij een lokale leverancier te bestellen, vanwege de service die je “om de hoek” kunt krijgen, de adviezen die men je kan geven en het feit dat je het apparaat even in handen kunt hebben. Bovendien draag je dan bij aan de de locale economie. Volgens mij is Ryobi wel een goed merk voor het algemene hobbywerk.

Fons
    Inderdaad. Dhr. Bezos van Amazon heeft zijn centjes al binnen, terwijl Postma in Leeuwarden echt zo'n zelfstandige zaak is met een hoop kennis en goede service. En zo'n ouderwetse wand met houten laadjes . Ik heb er geen aandelen, maar wanneer het prijsverschil niet te groot is zou ik hem gewoon daar bestellen.
    Jan, Feanwâlden

Ik zou ook voor een echte winkel gaan. Voor een paar euro extra krijg je waarschijnlijk een glimlach en service.
    Groeten, Raymond

Forum Rechten