Bosch router SDS systeem uitwisselbaar met RA1128

Ezdada

Nieuw lid
4 mei 2019
2
0
Hallo,
Voor mijn Bosch frees ace 1400 pof, ben ik op zoek naar een adapter om ook porter & gable geleide ringen te kunnen gebruiken.

De frees maakt gebruikt van het bosch SDS snelsysteem, maar het is een drama om hier info over te vinden. Ik komt niet verder dan de losse geleideringen die gelijk 20 euro per stuk kosten.

weet iemand of SDS compatible is met het in Amerika gebruikte sets zoals https://www.amazon.com/Bosch-8-Piec...HV207VYG60B&psc=1&refRID=NN6E2KTM7HV207VYG60B
 

Ezdada

Nieuw lid
4 mei 2019
2
0
Klopt. Maar is dit exact hetzelfde?
Andere opmerking: zie bij de reviews van de sds kopieerringen dat ze vaak niet passen op de ace 1400
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.112
517
Moordrecht
Ik heb een GOF 1250 en een POF 1400. Volgens mij zit bij de GOF zo'n zelfde systeem als die van je link. Ik kan even kijken of de kopieerring past vanavond
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.112
517
Moordrecht
twee op het oog identieke kopieerringen, beiden 17mm, de 1 bij de POF 1400 ACE geleverd, de ander bij de GOF 1250 CE. Ze verschillen alleen in afwerking, de meer glimmende is van de GOF.

De GOF in z'n eigen jasje (wat lijkt op de SDS-houder uit het koffertje uit je link):

1.jpg

In de POF:

3.jpg

En andersom:

2.jpg

4.jpg

Kleine kanttekening: De kunststof voet van de POF zit er niet onder, daardoor heeft de ring van de houder wat meer bewegingsruimte. Die van de GOF past wel, maar het lijkt wel wat meer moeite te kosten als in z'n eigen houder. Zit uiteindelijk wel vast en goed op z'n plek.

Heb de onderdeelnummers opgezocht van de adapter voor de GOF en die uit je link, die zijn wel verschillend. De omschrijving komt wel overeen...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.