Bosch GTS 10 ombouwen tot combi freestafel

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
706
Enschede, Twente
Laatst bewerkt:

gerardweert

Actieve deelnemer
21 feb 2018
55
16
Ik heb ook een Bosch gts10. Ik heb gezien bij Lets Bastel hoe hij het maakt, maar dit is wel lekker makkelijk.
 

philippe

Actieve deelnemer
10 jul 2016
95
29
Creatief! Als ik niet al had geïnvesteerd in een wonderfence en router lift zou ik waarschijnlijk iets soortgelijks gaan bouwen, maar aan de andere kant liggen fence en lift ook alweer een jaar te wachten totdat ik een nieuwe freestafel ga maken... 😳
 

gerardweert

Actieve deelnemer
21 feb 2018
55
16
Ik heb een aparte freestafel gemaakt met een rockler inlegplaat en een triton frees. Ik vond het onder de zaagtafel niet zo stabiel staan. Nu heb ik de tafelzaag en freestafel en werkbank precies even hoog gemaakt en op wielen.
 

sanderschuringa

Nieuw lid
26 apr 2020
3
0
Ik heb een aparte freestafel gemaakt met een rockler inlegplaat en een triton frees. Ik vond het onder de zaagtafel niet zo stabiel staan. Nu heb ik de tafelzaag en freestafel en werkbank precies even hoog gemaakt en op wielen.

De variant met de GTS10XC niet geprobeerd begrijp ik goed? Heb je foto's van je set up? Dank je!
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik heb een aparte freestafel gemaakt met een rockler inlegplaat en een triton frees. Ik vond het onder de zaagtafel niet zo stabiel staan. Nu heb ik de tafelzaag en freestafel en werkbank precies even hoog gemaakt en op wielen.
Ik hoop dat je een mooie gladde vloer hebt, daar heb ik namelijk last van.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.