TIP: Rockwel 34-450 "Unisaw" te koop aangeboden in Zoutleeuw - België

Martein_H

Actieve deelnemer
21 aug 2017
56
1
Allen,

een tip voor geinteresseerden:

Ik kwam op 2dehands onderstaande naamloze zaag tegen voor 50-100 EUR, maar ik dacht dat het wel iets zou kunnen zijn;

https://www.2dehands.be/doe-het-zelf-bouw/machines-apparaten/zaagmachines/zaagmachine-524934458.html

voor de nieuwsschierigheid heb ik contact opgenomen met de verkoopster en het bleek idd. een Rockwell delta "34-350" unisaw te zijn.

hier extra foto's zaag 5.jpgzaag 4.jpgzaag 3.jpgzaag1.jpgzaag 2.jpg

Ik heb zelf recentelijk een Wadkin 10 AGS gekocht & geen ruimte meer over, anders had ik graag hier iets moois van gemaakt.
Soit ik had de verkoopster gezegd, dat ik het ging doorposten op dit forum; gezien zij niet wist wat ze werkelijk in handen had; het zou sneu zijn als deze zaag op de schroothoop beland nietwaar ?
Er zit wel geen langsgeleider meer bij heb ik vernomen;

Voila, miss interessant voor een handige woodworker ?

Mvg,
Maarten
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Voor dat geld kan je het zelfs kopen puur en alleen om er jigs op te gebruiken, zo maakt het zelfs niet uit dat er geen langsgeleider bij zit. Gietijzer blad, twee sleuven.. Enkel nog een spouwmes monteren en zagen maar!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.