Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 80
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brt Bekijk Berichten
    Ik heb die tracks online besteld, link gevonden hier op het forum:

https://alu-spezi.de/epages/39916185...egories/26/125

Ging vlot. tracks waren goedkoper dan de grote merken, wel 15 euro verzendkosten (maar rondrijden kost ook geld). 2 dagen na bestellen geleverd
    @brt
    Heb je dan de M6 of de M8 besteld ?

@Ronald
    Wil wel foto's plaatsen maar weet (nog) niet hoe : (
    Jij ligt wel een haarlengte voor ; )

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    M8:

(weet er iemand hoe het komt dat mijn foto's regelmatig op hun zij belanden?)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

@BRT
    top ! deze ga ik ook bestellen ( + wat extra )
    ( scheelt weer een ritje naar de brico )

Die van Brico voelen inderdaad erg licht aan maar mr. Benchworks had dit uitvoerig getest en geen problemen ondervonden en ik hoop dat hij gelijk krijgt. Die dingen zijn ook zo dun dat je de schroef nooit kan verzinken. Ik heb het gewoon gelijmd. We gaan wel zien wat het geeft.

@BRT: ivm. foto's, weet niet de details maar is iets van opname positie en een oriëntatie dat als meta-data wordt meegegeven. De ene software houdt rekening met de oriëntatie waardoor die juist lijkt te staan, de andere negeert de metadata en dan lijkt het scheef. Als je ze opent met windows viewer, hoe staan ze dan? Als ze daar ook fout staan kan je ze daar eerst draaien, en dan terug opslaan alvorens te uploaden.

Maar goed, het is een vrije dag, we zullen eens wat gaan klussen anders geraakt de MFTC nooit af...
    One, who stops improving himself, has already ceased to be good
    -- Max Bessey

Jawel !! De hoofdtafel is afgeraakt. Hij zit helemaal in elkaar en alles werkt. Een mobiele bank zijnde is hij ook behoorlijk stabiel, dat had ik niet verwacht.

Het kriebelt al om hem te gaan gebruiken. Nu nog de extensietafels, en dan op naar het volgende project!

opgeplooid.jpguitgeklapt.jpg
    One, who stops improving himself, has already ceased to be good
    -- Max Bessey

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2016
    2 duimen omhoog.
    ik ben zelf aan het twijfelen om een MFTC te maken of de paulk tafel.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Daar ga je veel plezier van hebben, heb je de slotbout die als scharnierpunt van het werkblad werkt verzonken?
    Zo niet, krijg je het werkstuk met klemmen niet helemaal vlak tegen de het werkblad.
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Het is dat m'n werkplaats al overvol is maar anders was ik dit avontuur ook begonnen. Ik volg de berichtgeving met enthousiasme.
    Het lijkt me een ideaal onderwerp om je creatieve gedachten er op los te laten. De klussen die ik buitenshuis doe zijn meestal simpele reparaties en wordt het te groot dan neem ik het mee naar huis.

Ik doe echter ook het één en ander met electronica. M'n gereedschappen zijn her en der gestald en ook de meetapparatuur verdienen een beter onderkomen. Misschien ga ik het idee lenen om een mobiele werkhoek te maken met soldeer-, test- en meetspullen. Dat vereist een geheel andere kijk op de constructie maar ik ga er wel op broeden. En omdat electronica "schoon" is moet de sparkbench ook in een andere ruimte geplaatst worden. Ik zie in de verte al mogelijkheden.

Top! Mag je trots op zijn! en nu lekker veel gaan gebruiken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brt Bekijk Berichten
    M8:

(weet er iemand hoe het komt dat mijn foto's regelmatig op hun zij belanden?)
    Ik had dit probleem ook (iPhone). Nu sla ik ze op in een map op de harde schijf. Dan rechtermuisknop en kiezen 'bewerken'. En dan onmiddellijk (zonder verder bewerken) opslaan. Dan blijven ze gewoon recht staan na het posten.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Forum Rechten