Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Lintzaagmachine aangeboden.

Na de aanschaf van een grotere uitvoering lintzaag heb ik de Parkside machine in de aanbieding, zaaghoogte max.8 cm, uitlading is 20 cm.
    Ik heb er veel gemak van gehad tijdens klussen aan een schip want ik pak hem zo op en leg hem in de auto om mee te nemen naar de werf om ter plekke te kunnen werken.
    Maar voor thuis met houtdraaien heb ik meer aan een grotere zaaghoogte om de grote blokken enigszins voor te vormen voordat ik ze inspan of opspan op de draaibank.
    Er is ook een langsgeleider bij maar die staat niet op de foto, verder nog een schroevendraaier, steeksleutel en 3 imbussleutels. En een instructieboek.
    Vraagprijs €75,- De machine staat in Dalfsen.

IMG_1121.jpgIMG_1122.jpgIMG_1123.jpgIMG_1124.jpg
    Laatst gewijzigd door Wim1965; 26-04-19 om 22:03.

Das nou jammer ik heb er net eentje gekocht
    met nieuwe zaagbladen is het zeker de moeite waard vind ik
    sucses met de verkoop
    "You have your way.
    I have my way.
    As fore the right way, the correct way,
    and the only way , it does not exist"
    Friedrich Nietzsche

Beste Wim, ik heb wellicht interesse. Ik zie deze zaag nieuw staan voor 99 euro, of kijk ik dan verkeerd?

Dat is inderdaad de zelfde machine die daar beschreven staat.
    En dan lees ik Ermelo en meld ik even dat ik vrijdag 10 mei met de auto langs Ermelo kom, op weg naar een opdracht in Hilversum. Scheelt eventueel opsturen.
    Laatst gewijzigd door Wim1965; 09-05-19 om 08:07.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim1965 Bekijk Berichten
    Dat is inderdaad de zelfde machine die daar beschreven staat.
    En dan lees ik Ermelo en meld ik even dat ik vrijdag 10 mei met de auto langs Ermelo kom, op weg naar een opdracht in Hilversum. Scheelt eventueel opsturen.
    Hoi Wim, ik vind je vraagprijs wel wat hoog, voor 60 euro wil ik hem van je overnemen, als je hem kunt langsbrengen.

Ik heb een PB gestuurd

De machine is verkocht.

Forum Rechten