Maslow CNC bovenfrees

pdjonghe

Actieve deelnemer
5 jan 2013
34
0
Gent, België
Opnieuw wegens een verhuis naar een kleinere woning verkoop ik met heel veel spijt in het hart mijn CNC bovenfrees van MASLOW. Fijn systeem waarmee je volledige platen multiplex kunt bewerken.

IMG_20171114_141507833_HDR.jpg


Ik heb zelf een ander type frame gebouwd. Dit kan je overnemen als je dat wenst. Verder is de slede gefreesd en voorzien van een pantograaf (en niet de ijzeren ring zoals op de foto). Hierdoor heeft de wrijving van de slede geen invloed.
Wil je meer info, dan kun je even grasduinen door www.maslowcnc.com

Het geheel gaat eventueel samen met een AEG MF1400 waarop al een motor voor de Z-as gemonteerd is.

NP voor de CNC met frees was in totaal 900,00 EUR. Ik laat het geheel gaan voor 450,00 EUR, frees inclusief.
 

Woud

Nieuw lid
8 sep 2017
20
0
Hallo pdjonge, ik heb wel interesse in uw cnc met frees maar woon niet in de buurt. Ik zou graag langs willen komen om het geheel te bekijken/kopen. Mvg, Maria
 

boccasileangelo

Nieuw lid
31 jan 2021
1
0
Opnieuw wegens een verhuis naar een kleinere woning verkoop ik met heel veel spijt in het hart mijn CNC bovenfrees van MASLOW. Fijn systeem waarmee je volledige platen multiplex kunt bewerken.

IMG_20171114_141507833_HDR.jpg


Ik heb zelf een ander type frame gebouwd. Dit kan je overnemen als je dat wenst. Verder is de slede gefreesd en voorzien van een pantograaf (en niet de ijzeren ring zoals op de foto). Hierdoor heeft de wrijving van de slede geen invloed.
Wil je meer info, dan kun je even grasduinen door www.maslowcnc.com

Het geheel gaat eventueel samen met een AEG MF1400 waarop al een motor voor de Z-as gemonteerd is.

NP voor de CNC met frees was in totaal 900,00 EUR. Ik laat het geheel gaan voor 450,00 EUR, frees inclusief.
Is dit nog te koop, ben geïnteresseerd. Zie hier mijn email, Boccasileangelo@msn.com en gsm nr 0475/775846 België
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.