Tafelzaag Axminster met 400V stofafzuiging en cycloon

pdjonghe

Actieve deelnemer
5 jan 2013
34
0
Gent, België
Wegens verhuis naar een kleinere woning zonder atelier verkoop ik volgende:

Axminster TS250 tafelcirkelzaag inclusief loopwagen, langere aanslag en uitbreidingstafel.
Stofafzuiging Contimac SPA 2003 op 3*230 of 400V met grote cycloon en metalen vaatje.

NP cirkelzaag: 1.000,00 EUR
NP stofafzuiging: 650,00 incl. cycloon.
Alles verkeert in matig gebruikte maar goede staat.

Vraagprijs cirkelzaag: 500,00 EUR
Vraagprijs stofafzuiging: 300,00 EUR

Voor het geheel kan nog een deal gemaakt worden. Ruilen met een Festool TS55 of Bosch GTK 55 behoort ook tot de mogelijkheden, mits wat opleg.

Het materiaal is af te halen in Gent, België.

IMG_0560.jpgIMG_0563.jpgIMG_0565.jpg
 

martijnvdh

Actieve deelnemer
24 apr 2018
69
1
Ik heb voorzichtig interesse in de tafelzaag...deze zit zo te zien nu ingebouwd in een werktafel. Hoort die werktafel ook bij de levering?
 

pdjonghe

Actieve deelnemer
5 jan 2013
34
0
Gent, België
De werktafel zit niet in de verkoopprijs en is eigenlijk ook maar zeer goedkoop opgebouwd. Als je dat echt wenst kan er wel over gesproken worden.
 

martijnvdh

Actieve deelnemer
24 apr 2018
69
1
ik ga er even over nadenken of ik deze machine nog kan inpassen in de werkplaats...voorlopig niet voor mij reserveren
 

Beickybeer

Actieve deelnemer
17 dec 2016
292
104
Mechelen
Hallo, ik zou graag de stofafzuiging met cycloon van je overnemen! Ik stuur je straks een PB, ben nu nog aan het werk, maar je mag die al reserveren voor mij :)
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Alé vooruit, ik kijk ook eens een dag niet op het forum ;) Moest de deal met Beickybeer niet doorgaan, hoor ik het graag!
 

Papui

Actieve deelnemer
27 jun 2017
56
1
Jammer dat het zo ver is. Anders had ik wel even willen onderhandelen over het zaagmachine.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.