Tv meubel voor dochterlief

J v Veldhuizen

Actieve deelnemer
7 okt 2018
268
9
Frame was al een tijdje klaar en terug van het poedercoaten
Dus pappa moest planken er maar effe op maken
Aangezien het huis vol vocht zit van het verbouwen nog maar niet de eiken planken erop gelegd
Deze zelfs nog even weg gebracht om wat extra te laten drogen

Dus even voor tijdelijk wat stukken beuk gebruikt
Waar ik dacht dat ze droog genoeg waren viel dit wel tegen toen ze even binnen stonden

Frame valt me niet tegen maar wel wat leerpunten voor volgende keer
Laatste fot zie je hecht punten , die had ik beter weg kunnen halen aangezien planken hier op komen
En de hoogte ,tja ze wilden het zo
Ik gok alleen dat er nog wel een stuk af zal moeten in de toekomst ,of erger een nieuwe maken :mad:

20190423_171940546_iOS.jpg20190423_172946712_iOS.jpg20190423_172020329_iOS.jpg20190423_172040874_iOS.jpg
 

ArieXI

Actieve deelnemer
20 jul 2012
46
2
Mooi kastje hoor. Die zal ze niet zo snel verslijten. Met eik wordt ie nog mooier. Hoeveel was je kwijt aan het poedercoaten als ik zo vrij mag zijn?

Groeten,
Arie.
 

Welp75

Actieve deelnemer
28 dec 2012
140
3
49
Kerkrade, Limburg
Mooi meubel. Die hechtpuntjes op de laatste foto (lijken me de puntlassen) zou ik me niet zo druk over maken. Plank heeft zo wat spelen om te werken :)
Zou persoonlijk wel de poten van doppen of iets dergelijks voorzien aan de bovenkant. Is leuk voor kleine kinderen om vanalles in te laten vallen :)
 

J v Veldhuizen

Actieve deelnemer
7 okt 2018
268
9
Ik dacht 35 EUR ,maar zou ik even na moeten vragen bij mijn broertje
Die zou hem spuiten voor me ,maar besloot om het samen met wat andere spullen weg te brengen en poedercoaten
Maar valt mij zeker niet tegen in vergelijk met spuiten

Frame was al een tijdje klaar en terug van het poedercoaten
Dus pappa moest planken er maar effe op maken
Aangezien het huis vol vocht zit van het verbouwen nog maar niet de eiken planken erop gelegd
Deze zelfs nog even weg gebracht om wat extra te laten drogen

Dus even voor tijdelijk wat stukken beuk gebruikt
Waar ik dacht dat ze droog genoeg waren viel dit wel tegen toen ze even binnen stonden

Frame valt me niet tegen maar wel wat leerpunten voor volgende keer
Laatste fot zie je hecht punten , die had ik beter weg kunnen halen aangezien planken hier op komen
En de hoogte ,tja ze wilden het zo
Ik gok alleen dat er nog wel een stuk af zal moeten in de toekomst ,of erger een nieuwe maken :mad:

Bekijk bijlage 86876Bekijk bijlage 86877Bekijk bijlage 86878Bekijk bijlage 86879
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.