Robust

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
2.7.0.0
Snel vergeleken met de Stratos XL, kost deze American Beauty ongeveer het dubbele voor een draaihoogte van 31.5 tegenover 28cm.
Ik ben benieuwd naar de andere betere eigenschappen die er moeten zijn en die het verschil kunnen maken.
Ronny

Ja er zijn er nog wel een paar:
RVS bedbanen, gemoffeld ipv gespoten, motor gebouwd voldens "industriele normen" door en door geharde assen ed en zo zijn en nog wel een paar dingetjes. Maar eerlijk is eerlijk, ook het feit dat ze in de VS gemaakt worden, waar mensen meer verdienen dan in Taiwan is een factor in de kostprijs...

- - - Updated - - -

Maar nu staat Wim Kluck voor de deur.... :)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ja ik dacht ga even langs bij Ronald. Even dat zwarte goud bewonderen. mijn draaibanken staan in de opslag en ik zoek dus wat anders. Niet dat ik zo'n groot zwart monster:rolleyes: ga aanschaffen hoor. Daar heb ik de ruimte niet voor. Zowel in mijn werkplaatsje niet als in mijn buidel. Ik zoek iets kleiners een twister fu 180 is wel iets leuks. Eerst mijn schuurtje maar eens opruimen na de verhuizing.
 
Ja ik dacht ga even langs bij Ronald. Even dat zwarte goud bewonderen. mijn draaibanken staan in de opslag en ik zoek dus wat anders. Niet dat ik zo'n groot zwart monster:rolleyes: ga aanschaffen hoor. Daar heb ik de ruimte niet voor. Zowel in mijn werkplaatsje niet als in mijn buidel. Ik zoek iets kleiners een twister fu 180 is wel iets leuks. Eerst mijn schuurtje maar eens opruimen na de verhuizing.

Wim, ik dacht die neemt dat zwarte goud direct mee voordat en ander je voor is.;)
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Ja ik dacht ga even langs bij Ronald. Even dat zwarte goud bewonderen. mijn draaibanken staan in de opslag en ik zoek dus wat anders. Niet dat ik zo'n groot zwart monster:rolleyes: ga aanschaffen hoor. Daar heb ik de ruimte niet voor. Zowel in mijn werkplaatsje niet als in mijn buidel. Ik zoek iets kleiners een twister fu 180 is wel iets leuks. Eerst mijn schuurtje maar eens opruimen na de verhuizing.

ik had nou juist begrepen dat er een hoop ruimte was in je buidel! :p
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.