Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Robust

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronny63 Bekijk Berichten
    2.7.0.0
    Snel vergeleken met de Stratos XL, kost deze American Beauty ongeveer het dubbele voor een draaihoogte van 31.5 tegenover 28cm.
    Ik ben benieuwd naar de andere betere eigenschappen die er moeten zijn en die het verschil kunnen maken.
    Ronny
    Ja er zijn er nog wel een paar:
    RVS bedbanen, gemoffeld ipv gespoten, motor gebouwd voldens "industriele normen" door en door geharde assen ed en zo zijn en nog wel een paar dingetjes. Maar eerlijk is eerlijk, ook het feit dat ze in de VS gemaakt worden, waar mensen meer verdienen dan in Taiwan is een factor in de kostprijs...

- - - Updated - - -

Maar nu staat Wim Kluck voor de deur.... :-)
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Ja ik dacht ga even langs bij Ronald. Even dat zwarte goud bewonderen. mijn draaibanken staan in de opslag en ik zoek dus wat anders. Niet dat ik zo'n groot zwart monster ga aanschaffen hoor. Daar heb ik de ruimte niet voor. Zowel in mijn werkplaatsje niet als in mijn buidel. Ik zoek iets kleiners een twister fu 180 is wel iets leuks. Eerst mijn schuurtje maar eens opruimen na de verhuizing.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Ja ik dacht ga even langs bij Ronald. Even dat zwarte goud bewonderen. mijn draaibanken staan in de opslag en ik zoek dus wat anders. Niet dat ik zo'n groot zwart monster ga aanschaffen hoor. Daar heb ik de ruimte niet voor. Zowel in mijn werkplaatsje niet als in mijn buidel. Ik zoek iets kleiners een twister fu 180 is wel iets leuks. Eerst mijn schuurtje maar eens opruimen na de verhuizing.
    Wim, ik dacht die neemt dat zwarte goud direct mee voordat en ander je voor is.

ik had nou juist begrepen dat er een hoop ruimte was in je buidel!
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Als er veel ruimte zit dan zit er dus niet veel in. Nu is veel en weinig erg subjectief.

Als er veel ruimte zit dan zit er dus niet veel in. Nu is veel en weinig erg subjectief.
    Voor zo’n plastic kaartje heb je echt niet zoveel ruimte nodig.......
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Forum Rechten