Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Robust

Robust

Zo.. vandaag geen open dag maar wel iets moois te melden. Eind deze week verwacht ik de eerste Robust draaibanken hier. Robust is een Amerikaanse fabrikant (ze zitten in Barneveld, maar dan in Wisconsin USA) En ze willen de beste draaibanken maken. De American Beauty, de Sweet Sixteen en de Scout maken ze nu.
    De eerste Robust zaken op de website vind je hier. Ik mag ze gaan verkopen in een flink deel van Europa.
    Leek me leuk om dat hier als eerste te melden...

AB-SD-Quarter-View.jpg
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Wow...Wow... Deze vind ik zelfs nog indrukwekkender dan de oneway.

Ronald,
    Gefeliciteerd met het dealerschap van deze draaibanken.
    Zoals het merk al zegt zo zien ze er uit.

M.vr.gr. Jan
    Alleen als je de kritiek van anderen accepteert, kun je leren en beter worden!

Eerste wat ik dacht bij het plaatje was WOW.

Gefeliciteerd.

Wauw! Door onze zoektocht naar een nieuw huis (met plek voor een draaibank ) ben ik er niet echt meer aan toegekomen om nog te draaien, maar van dit soort dingen wordt de ingenieur in mij toch wel heel vrolijk. Wat een beesten van banken zijn dat zeg! Gefeliciteerd Ronald, kan me voorstellen dat je flink in je nopjes bent met deze dingen.

Leuk bankje, maar ook een leuke prijs
    Gewicht valt me een beetje tegen, maar mogelijk kan dit verhoogd worden door de koker te vullen?
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Yep, hier ook WOW....ik sluit me aan bij Aeolos (ben van oorsprong werktuigbouwer), dus mijn technisch hartje gaat hier ook sneller van kloppen. Kwam ze vorige week toevallig tegen op Pinterest en Youtube. Indrukwekkend veelzijdig.
    heel veel succes met de verkoop in dit deel van de wereld!

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2014
    2.7.0.0
    Snel vergeleken met de Stratos XL, kost deze American Beauty ongeveer het dubbele voor een draaihoogte van 31.5 tegenover 28cm.
    Ik ben benieuwd naar de andere betere eigenschappen die er moeten zijn en die het verschil kunnen maken.
    Ronny

Mooie draaibanken Ronald. Gefeliciteerd met je dealerschap.
    Ik ben nog steeds verliefd op mijn lady in bleu.

Ronald gefeliciteerd. Mooie machines. Woon nu vlak bij Wehl. Kom dus binnenkort een keer langs als ik weer een beetje fatsoenlijk kan lopen. Nare ontsteking in mijn knie.

Forum Rechten